Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3139489
Het klinkt als een heftige afschuwelijke traumatische ervaring.
Als je angst zo heftig blijft, praat dan met je huisarts of je begeleiding met EMDR kunt krijgen van een psycholoog. Dat is een hele snelle en efficiente manier waarbij je snel van dergelijke problemen af kunt komen, ontstaan door een traumatische ervaring.
De kosten kan je dan verhalen op de eigenaren van de hond.

Wat ik van die mensen vind zal ik maar voor me houden, daar staan al genoeg terechte opmerkingen over.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3139504
Zonder te willen afdoen op het verhaal en de angst van TS, vind ik dat de eigenaren wel wat hard worden afgedaan. Ze hadden de hond 10 maanden. Hij was 1 dag op de camping. Wie weet hadden ze dit nooit verwacht?

Hun snelle, definitieve keuze zal een pittige zijn geweest. Ik heb ook met hen te doen.
Je hebt hondenmensen en mensen met honden... Dat ze de hond acuut hebben laten inslapen geeft voor mij aan dat ze dit soort situaties zelf ook niet willen meemaken.

Als het mijn hond was, stond ik wel de volgende dag met een bos bloemen aan de tent. Even vragen hoe het gaat, of je nog iets kan betekenen. Je gegevens doorgeven en je excuses aanbieden. 
#3139512
Hope schreef: Zonder te willen afdoen op het verhaal en de angst van TS, vind ik dat de eigenaren wel wat hard worden afgedaan. Ze hadden de hond 10 maanden. Hij was 1 dag op de camping. Wie weet hadden ze dit nooit verwacht?

Hun snelle, definitieve keuze zal een pittige zijn geweest. Ik heb ook met hen te doen.
Je hebt hondenmensen en mensen met honden... Dat ze de hond acuut hebben laten inslapen geeft voor mij aan dat ze dit soort situaties zelf ook niet willen meemaken.

Als het mijn hond was, stond ik wel de volgende dag met een bos bloemen aan de tent. Even vragen hoe het gaat, of je nog iets kan betekenen. Je gegevens doorgeven en je excuses aanbieden.
+1
#3139527
Hope schreef: Zonder te willen afdoen op het verhaal en de angst van TS, vind ik dat de eigenaren wel wat hard worden afgedaan. Ze hadden de hond 10 maanden. Hij was 1 dag op de camping. Wie weet hadden ze dit nooit verwacht?

Hun snelle, definitieve keuze zal een pittige zijn geweest. Ik heb ook met hen te doen.
Je hebt hondenmensen en mensen met honden... Dat ze de hond acuut hebben laten inslapen geeft voor mij aan dat ze dit soort situaties zelf ook niet willen meemaken.

Als het mijn hond was, stond ik wel de volgende dag met een bos bloemen aan de tent. Even vragen hoe het gaat, of je nog iets kan betekenen. Je gegevens doorgeven en je excuses aanbieden.
Helemaal mee eens.


Maar wat een afschuwelijke ervaring, Bordie.  :(  Heel veel sterkte gewenst!  :bigarmhug:
Door keetje
#3139549
Hope schreef: Zonder te willen afdoen op het verhaal en de angst van TS, vind ik dat de eigenaren wel wat hard worden afgedaan. Ze hadden de hond 10 maanden. Hij was 1 dag op de camping. Wie weet hadden ze dit nooit verwacht?

Hun snelle, definitieve keuze zal een pittige zijn geweest. Ik heb ook met hen te doen.
Je hebt hondenmensen en mensen met honden... Dat ze de hond acuut hebben laten inslapen geeft voor mij aan dat ze dit soort situaties zelf ook niet willen meemaken.

Als het mijn hond was, stond ik wel de volgende dag met een bos bloemen aan de tent. Even vragen hoe het gaat, of je nog iets kan betekenen. Je gegevens doorgeven en je excuses aanbieden.
+ nog iemand. :)

Dat bedoelde ik ook een beetje te zeggen met,..er zijn hier alleen maar verliezers.
Door judith1967
#3139781
Jee zeg!! Wat een rotervaring.
Ik ben ooit eens gebeten door een Dh,ik deed niks liep gewon langs Bamm zo in mijn arm.Enne die hond was nogeens een blindegeleidehond he!! :-\

Ik hoop dat de wonden,lichamelijk als geesteljk, goed genezen bij je :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door