Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3139292
Heel veel sterkte en beterschap. Leuk begin van je vakantie... not dus :-X Hopelijk genezen de wonden snel en zakt de pijn. Neem idd pijnstillers in. Wat de angst betreft, zitten er geen sociale honden op de camping zodat je die kunt gebruiken om te trainen? Samen met je vriend langs kunt lopen om weer positieve ervaringen op te doen?
Gebruikersavatar
Door Sher
#3139296
Wat een drama om zo opeens gebeten te worden.
Wat een dwazen zijn die bazen van die hond geweest. Als die hond echt zo bang is, neem je hem toch niet mee naar een drukke camping? Dan is een vakantie op zich al veel gevraagd en kies je toch voor een rustig huisje.  :-\
Die mensen zijn erg dom geweest en daar is iedereen het slachtoffer van geworden.  :-X
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3139304
Kan het mij voorstellen dat je nu wel bang bent geworden...

Heel triest voor de hond maar denk ook wel beter..

Daar hoef je je geen zorgen meer om te maken dat hij er volgend jaar weer is..
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3139335
Bah wat een rot ervering!, en iedereen allemaal verliezers, die hond in ook zo niet geboren.
Hopelijk zakt jouw angst. Sterkte en Beterschap.  Ik wens je ondanks dit rot begin en de pijn nu toch een hele fijne vakantie verder.
Door Mowgli
#3139336
Wat een verschrikkelijke ervaring voor je zeg! Zoals Riek ook al schreef, dacht ik meteen aan Traumeel ter ondersteuning.

Ik wens je heel veel sterkte en een voorspoedig herstel. Ik hoop dat je evengoed van de vakantie kunt genieten  :-*
#3139351
Jeetje mina wat een ervaring..zeg en wat een verdrietige toestand voor alle partijen..door jouw voorval hebben ze misschien nu "gedwongen "een verstandige beslissing genomen voordat er nog meer slachtoffers vallen..
Sterkte
Door orinake
#3139355
Sterkte, de angst zal wel slijten eens de wonden genezen zijn.
Laat je omringen door sociale honden.
Wat een idioten van bazen verdorie toch...
Een hond met een kort lontje leg je niet aan een 7m lijn!
Hij mag best op de camping zijn, maar zorg als baas voor de veiligheid van de omstaanders en de hond zelf!
Jammer van het inslapen want dat is ook niet nodig, een verantwoorde baas is voldoende...

Hier al meerdere keren gebeten geweest. Angst heb ik nog steeds niet. Maar ik denk dat dat vooral is omdat ik de situaties kan plaatsen.
Dat is bij jou nu het grootste probleem. Jij weet niet wat de aanleiding geweest is... Is het omdat je voorbij "liep", is het omdat hij iets in je houding zag wat hij als "slecht" opvatte? Je zal het nooit weten.


het ras doet er helemaal niet toe... De kleinste hond die me beet was een chi (beestje ging de straat op schieten en ik kon hem nog net vastnemen en aan de eigenaars terug bezorgen, weliswaar met enkele tandgaatjes extra :) , de grootste een rottweiler (en dat was toen nog een van men eigen honden ;) *ze was wel 10 en zo dement als maar kan dus, ik zag het aankomen, maar ik kon de tanden niet tijdig ontwijken))

Probeer er niet te veel over te piekeren, zorg dat je het een plaatsje kan geven en zorg dat je je niet gaat afzonderen van honden, want angst lokt vaak ook verkeerde reactie uit! Spreek desnoods met enkele bp'ers af die samen met jouw kunnen gaan wandelen dat je van je angst af geraakt..
Door K&D
#3139361
Jee, je schrikt je dood...veel beterschap ermee. Dit zijn ervaringen die je niet wilt hebben...
Dat de hond ingeslapen is, tsja..de veiligste oplossing...dat wel. Ze hadden'm ook kunnen muilkorven en opvoeden. Maar gezien de snelheid van handelen hebben ze meer problemen met de hond gehad (?) anders zoek je eerst nog oplossingen lijkt mij...
Hoe dan ook, het is erg genoeg dat het is gebeurt. :-\
Gebruikersavatar
Door Radja
#3139397
Ooooooh wat een vreselijke ervaring! :bigarmhug: probeer er zoveel als mogelijk over te praten,zodat je deze traumatische gebeurtenis kan verwerken! En het maakt niet uit hoe lang,hoe vaak al is het 100x per dag dat je het vertelt,je moet het kwijt raken! Heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3139409
K&D schreef: Jee, je schrikt je dood...veel beterschap ermee. Dit zijn ervaringen die je niet wilt hebben...
Dat de hond ingeslapen is, tsja..de veiligste oplossing...dat wel. Ze hadden'm ook kunnen muilkorven en opvoeden. Maar gezien de snelheid van handelen hebben ze meer problemen met de hond gehad (?) anders zoek je eerst nog oplossingen lijkt mij...
Hoe dan ook, het is erg genoeg dat het is gebeurt. :-\
Zo'n hond voed je niet op, zo'n hond kan nooit meer zelfstandig de juiste keuzes maken/de juiste gedragingen laten zien. Zo'n hond manage je, wat betekend dat je nooit en te nimmer het dier met 7 meter lijn op een camping neerlegt.

Hopelijk voel je je snel beter en slijt de angst weer wat Bordie  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door