Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3138877
Moest ik mijn speelgoed inleveren: mijn mooie groene bal en mijn blauwe schaap (de baas noemt het een mol >:(:( >:( >:( :( :( :(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
zegt het vrouwtje dat ik niet goed voor mijn schaapje zorg...... volgens haar heeft hij op te heet asvalt gelopen en zijn zijn voetjes stuk gegaan......... :'( :'(

Afbeelding
en hij mist ook 1 oor, maar jah, hij wilde niet luisteren, toen heb ik hem er aan 1 oor bijgesleept... :-[ Wist toch niet dat ze die bij schapen niet zo vast zetten........... :-[


en nu.............. nu stinken ze.......... vrouwtje zegt dat ze lekker ruiken, maar nee hoor ze stinken echt, bah >:(

Afbeelding
zeg nu zelf, die voor dat schuimding zagen er toch beter uit >:( :(

Afbeelding

vrouwtjes zijn echt niet leuk, alles moet in zo'n wit ding met groot gat aan de voorkant, gaan allemaal leuke dingen in en dan komt er schuim en dan is het lekker schoon zegt ze.........  nou echt niet dat ze de volgende keer die dingen krijgt, ik ga ze lekker verstoppen............... :D
Laatst gewijzigd door Dian op ma 27 jul 2015, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#3138997
smulpaap schreef: ;D ;D ;D

>:( >:( Wat een butler zeg  :o En oooooh zo herkenbaar

Maar als je een groot kleed hebt dan zou ik alle nieuwe  schatten daar in verstoppen en bv meenemen naar je benche
Of je kan gaan zitten te broeden op de bank , maar dat bevalt ons niet zo goed meer hoor  ::)
Dat had de butler veul te snel in de gaten
kijk dat zijn adviezen waar ik iets aan heb :-* Ikke had gehoord dat jullie butler ook van die gekke dingen deed :( >:( >:(  Vandaar dat tips welkom zijn, die stomme butler van mij weet bijna al mijn verstopplekjes al :-X :'( >:( Moet dus iets nieuws gaan verzinnen :( :( :(
#3139002
Dian schreef: kijk dat zijn adviezen waar ik iets aan heb :-* Ikke had gehoord dat jullie butler ook van die gekke dingen deed :( >:( >:(  Vandaar dat tips welkom zijn, die stomme butler van mij weet bijna al mijn verstopplekjes al :-X :'( >:( Moet dus iets nieuws gaan verzinnen :( :( :(


Weet je wat het is  ::) De hedendaagse butlers worden veul te wijs  >:(
Zodra wij iets leuks hebben mot dat gelijk gedeeld worden op BP
En dan is er altijd wel weer een tweebener met een dwaas advies waar wij geen bal aan hebben  ::)
Wij zouden eigenlijk een eigen chat moeten hebben hier , en daar mag geen ene butler meelezen
En natuurlijk een modje die dat zeer goed in de gaten houd
#3139018
smulpaap schreef:

Weet je wat het is  ::) De hedendaagse butlers worden veul te wijs  >:(
Zodra wij iets leuks hebben mot dat gelijk gedeeld worden op BP
En dan is er altijd wel weer een tweebener met een dwaas advies waar wij geen bal aan hebben  ::)
Wij zouden eigenlijk een eigen chat moeten hebben hier , en daar mag geen ene butler meelezen
En natuurlijk een modje die dat zeer goed in de gaten houd
precies, ikke heb heule goeie sloopadviezen om die  snert piepertjes uit ballen en teddy's enz te halen.... Alleen als de butler het te snel doorheeft krijg ik op mijn flikker, dan wordt ze boos op mij, is toch MIJN bal, mag ikke toch mee doen wat ikke wil?? Butler heeft hem zelf gegeven en dan mag ik er toch mee doen wat ik wil??? Isse van mij hoor >:( >:( >:( >:( >:( >:(  Ikke vind het een strak plan om een plekje te hebben op BP waar die butlers lekker niet bij kunnen........... Mijn broer vindt dat niet zo nodig, maar dat is gewoon een heiligboontje.......... ikke hebbe wel gehoord dat hij vroeguh ook ballen sloopte.......... nu doet hij dat niet meer, gaat ie het verklappen bij de butler >:( >:( >:( >:( Stom jong, kan ie wel 11 zijn, wil nog niet zeggen dat ie de baas over mij moet spelen >:( >:( >:( >:( Wil jij dan modje worren........... ikke is nog zo jong......... ikke benne nog niet eens 3 jaar, jij hebbe veel meer ervaring (zo zeggen die butlers dat toch)???
Als dat eigen plekkie nu niet lukt hè, kunnen we ook een poottekenactie houden......... er zijn vast wel meer met zo'n stomme butler, die er over willen praten.......... :gathering:
Was getekend, Laddy........
#3139033
Dian schreef: precies, ikke heb heule goeie sloopadviezen om die  snert piepertjes uit ballen en teddy's enz te halen.... Alleen als de butler het te snel doorheeft krijg ik op mijn flikker, dan wordt ze boos op mij, is toch MIJN bal, mag ikke toch mee doen wat ikke wil?? Butler heeft hem zelf gegeven en dan mag ik er toch mee doen wat ik wil??? Isse van mij hoor >:( >:( >:( >:( >:( >:(  Ikke vind het een strak plan om een plekje te hebben op BP waar die butlers lekker niet bij kunnen........... Mijn broer vindt dat niet zo nodig, maar dat is gewoon een heiligboontje.......... ikke hebbe wel gehoord dat hij vroeguh ook ballen sloopte.......... nu doet hij dat niet meer, gaat ie het verklappen bij de butler >:( >:( >:( >:( Stom jong, kan ie wel 11 zijn, wil nog niet zeggen dat ie de baas over mij moet spelen >:( >:( >:( >:( Wil jij dan modje worren........... ikke is nog zo jong......... ikke benne nog niet eens 3 jaar, jij hebbe veel meer ervaring (zo zeggen die butlers dat toch)???
Als dat eigen plekkie nu niet lukt hè, kunnen we ook een poottekenactie houden......... er zijn vast wel meer met zo'n stomme butler, die er over willen praten.......... :gathering:
Was getekend, Laddy........


Nou , jij bent al heul wijs hoor Laddy  8) Die poottekenactie is een strak plan  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door