Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3138405
Loop je in het afgezette losloopgebied, je hondenmannetje lekker in het water.
Dan ineens, neus in de wind en zoef, weg was hij. Richting een vrouw met een, loslopende, hond.
Begint dat mens te gillen dat haar hond loops is. Nou echt, denk je werkelijk dat mijn puberende reu dán nog luistert?

Jeetje, dat ging maar net goed. Ik heb hem mee moeten sleuren gewoon.

Ik begrijp het hoor, dat ook een loopse teef uitgelaten moet worden. Maar los in een druk losloopgebied?!
:o :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3138411
Ja hoor je dient je reu onder controle te houden  ::) :crazy2:
Nee serieus er zijn er die dat vinden. Zet er maar eens wat naakte mooie dames neer voor een mannelijk publiek dat zich niet in hoeft te houden  :whistling:
Door cj
#3138416
Los....mmmm zou ik niet doen. Maar soms heb je geen andere plek om te wandelen. Maar dat geklaag over loopse teven die buiten lopen, kun je m.i. ook omdraaien dat niet geholpen reuen niet luisteren en er achteraan gaan.
Volgens mij is dat hetzelfde, ook deze "gewillige" heren zijn niet aangelijnd en zien hun kans.
Geloof me, die van mij hadden bananen in hun oren wanneer er weer zo'n heerlijk wijf in de buurt liep.
Dus de discussie is voor mij een non discussie zolang intacte reuen loslopen en de vrijheid nemen om achter zo'n lekker wijf aangaan (m.a.w. niet geheel onder appèl staan).
Saskia
Door Mijati
#3138417
Een loopse teef, die losloopt en jij jouw reu vasthouden, beetje omgekeerde wereld.
Ik zou zelf een loopse teef vasthouden (en dan alsnog vragen als jouw loslopende reu te veel aanstalte maakt of je hem even wilt vasthouden).
Door cj
#3138419
Kaio schreef: Ja hoor je dient je reu onder controle te houden  ::) :crazy2:
Nee serieus er zijn er die dat vinden. Zet er maar eens wat naakte mooie dames neer voor een mannelijk publiek dat zich niet in hoeft te houden  :whistling:
Ja, dat vind ik. Ook reueneigenaren moeten hun verantwoording nemen.
Saskia
#3138420
Ik weet niet of het veel verschil zou hebben gemaakt of dat teefje aangelijnd was geweest. Dan zou Nelson er in principe toch nog steeds achteraan hebben kunnen gaan?
Mensen met loopse teefjes zouden losloopgebieden beter een paar weken helemaal even kunnen mijden, lijkt me. 
Door Lizzy
#3138422
Hope schreef: Loop je in het afgezette losloopgebied, je hondenmannetje lekker in het water.
Dan ineens, neus in de wind en zoef, weg was hij. Richting een vrouw met een, loslopende, hond.
Begint dat mens te gillen dat haar hond loops is. Nou echt, denk je werkelijk dat mijn puberende reu dán nog luistert?

Jeetje, dat ging maar net goed. Ik heb hem mee moeten sleuren gewoon.

Ik begrijp het hoor, dat ook een loopse teef uitgelaten moet worden. Maar los in een druk losloopgebied?!
:o :-X
Ja, IK vind het debiel, om met je loopse teef in een druk losloopgebied te gaan lopen. En ik loop daar niet. En heb toch (in een aanlijn gebied) mega geile hitsige niet meer uit hun ogen kijkende kwijlende reuen achter me aan. En dan heb ik ook gedaan. Dus volgens mij kun je het met een loopse teef sowieso nooit goed doen.

Maar goed, neemt niet weg Hope, dat ik ook pissed zou zijn.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3138423
Als mensen hun hond aan de lijn hielden waar dat verplicht is en alleen een losloopgebied bezoeken als dat verstandig is, dan zouden ergernissen van beide zijdes weg zijn.

Het zou zo verschrikkelijk simpel kunnen zijn...
Gebruikersavatar
Door pluk
#3138424
Mijati schreef: Een loopse teef, die losloopt en jij jouw reu vasthouden, beetje omgekeerde wereld.
Ik zou zelf een loopse teef vasthouden (en dan alsnog vragen als jouw loslopende reu te veel aanstalte maakt of je hem even wilt vasthouden).
+1

Het kan nog gekker: ik loop met Scott aangelijnd bij ons in het parkje, eigenaar vraagt aan mij of het een reu is, ik zeg ja, vervolgens maakt ze haar hoogloopse teef (grote zwitsere sennen) los met de opmerking "met zo'n kleintje kan ze wel los  :o
Vervolgens komt de geile tante Scott het hoofd op hol brengen. Heb er niet zo vriendelijk verzocht d'r hond bij zich te houden omdat ik geen zin in een smoorverliefde reu en ben met Scott doorgelopen... en daar wordt ze dan boos op want haar hond luisterde, uiteraard, niet toen ze moest terugkomen.

Dit is ook gelijk de enige teef in de buurt waar Scott, sindsdien, een hartgrondige hekel aan heeft.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3138427
cj schreef: Los....mmmm zou ik niet doen. Maar soms heb je geen andere plek om te wandelen. Maar dat geklaag over loopse teven die buiten lopen, kun je m.i. ook omdraaien dat niet geholpen reuen niet luisteren en er achteraan gaan.
Volgens mij is dat hetzelfde, ook deze "gewillige" heren zijn niet aangelijnd en zien hun kans.
Geloof me, die van mij hadden bananen in hun oren wanneer er weer zo'n heerlijk wijf in de buurt liep.
Dus de discussie is voor mij een non discussie zolang intacte reuen loslopen en de vrijheid nemen om achter zo'n lekker wijf aangaan (m.a.w. niet geheel onder appèl staan).
Saskia
Dus dan moeten alle intacte reuen maar altijd aangelijnd. Omdat er steeds ( los) lopende loopse teven in een losloop gebied lopen al dan niet los of vast. ???
Gelukkig heb ik een intacte reu van 4 jaar die nog steeds niet heeft ontdekt waar hij dat geval nog meer voor kan gebruiken dan piesen.
En nog nooit gehad dat hij het spoor van een loopse teef achterna gaat. :)
Ach mss is ie wel homo ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3138428
cj schreef: Ja, dat vind ik. Ook reueneigenaren moeten hun verantwoording nemen.
Saskia
Tja zou ik ze dan moeten castreren omdat iemand zonodig in een losloopgebied met een loopse teef moet lopen en dat niet 3 weekjes kan uitstellen?
Oo maar ik gun mijn reu dan ook het speelkwartiertje hoor, heb ik verder geen last van dan.
M.a.w. mag er wel over nadenken of het slim is om in een losloopgebied te gaan lopen met een loopse teef, en als je dan al op uitkomt dat dat zo is mag die persoon de consequenties zelf dragen.
Ik zal er alles aan doen om met mijn reu het te vermijden maar serieus het kan in een paar seconde gebeurt zijn! En dan mag die persoon het daarna zelf uitzoeken pratende over een losloopgebied. Je kunt nl echt wel ergens anders wandelen er zijn zoveel meer aanlijngebieden dan losloop  ;)
Door Lizzy
#3138436
Nadia schreef: Dit blijft een gebed zonder einde.
Dat zou het niet moeten en hoeven zijn. Gewoon heel simpel: met een loopse teef niet in een losloopgebied en in een aanlijngebied doe je je hond aan de riem. Ben je van alle gezeik af. Dat eerste zodat je geen reuen lastig valt. Dat tweede omdat ik met mijn loops teef dan ook ERGENS kan lopen, ergens anders dan op de maan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door