Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3138426
Yara is  :smitten: :smitten: :smitten:

Sta ik nog steeds op de wachtlijst? Ik ga ook heeel graag showen met een "langneusje" hoor! :angel: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3138431
Hopelijk weet jij het tij te keren en komen er steeds meer hondjes zoals yara omdat mensen beseffen dat het leuker is om eentje te hebben die volledig hond kan zijn  ;)

Wat ik mij wel afvraag is of je met yara wel honden met stamboom kan fokken (ivm showresultaten)?
Door Lizzy
#3138434
Wow, daar zitten mooie knullen tussen zeg!!!! Oh leuk, die foto's van die knullen, dank je :-*. Ik ben echt reuze benieuwd welke het gaat worden (als alles goed gaat) en waarom!
Door ChantalKrijn
#3138435
Kim_S schreef: Yara is  :smitten: :smitten: :smitten:

Sta ik nog steeds op de wachtlijst? Ik ga ook heeel graag showen met een "langneusje" hoor! :angel: :biggrin2:
Als ik een wachtlijst open zal ik het je laten weten  :biggrin2:
dinky89 schreef: Hopelijk weet jij het tij te keren en komen er steeds meer hondjes zoals yara omdat mensen beseffen dat het leuker is om eentje te hebben die volledig hond kan zijn  ;)

Wat ik mij wel afvraag is of je met yara wel honden met stamboom kan fokken (ivm showresultaten)?
Dankje! Ja, ik kan met Yara gewoon stamboombulletjes fokken. De showresultaten zijn nodig als je via de HBC club wilt fokken. Die intentie heb ik niet omdat onze idealen te ver uit elkaar liggen
Door Lizzy
#3138439
ChantalKrijn schreef: Als ik een wachtlijst open zal ik het je laten weten  :biggrin2:

Dankje! Ja, ik kan met Yara gewoon stamboombulletjes fokken. De showresultaten zijn nodig als je via de HBC club wilt fokken. Die intentie heb ik niet omdat onze idealen te ver uit elkaar liggen
Groot gelijk. En voor je wachtlijst hoef je het niet te doen want ik denk dat je zo meteen genoeg mensen op je lijst hebt voor 10 nestjes :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3138442
ChantalKrijn schreef: Of niemand wil zo'n slungelbull  ;D
Krijg ik korting als ik ze allemaal neem?  :biggrin2: :P
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3138443
ChantalKrijn schreef:
Dankje! Ja, ik kan met Yara gewoon stamboombulletjes fokken. De showresultaten zijn nodig als je via de HBC club wilt fokken. Die intentie heb ik niet omdat onze idealen te ver uit elkaar liggen
Fijn dat de showresultaten geen belemmering zijn voor de stamboom :-)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3138447
ChantalKrijn schreef: Jahoor, staffelkorting!  :biggrin2:
Als Meneer_S dat hoort gaat ie emigreren  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3138462
ChantalKrijn schreef: Waarheen? Naar Nederland mag ik hopen, anders moet ik al dat gespuis tot 15 weken houden!
:biggrin2: :P
Door ChantalKrijn
#3138469
Lizzy schreef: Wow, daar zitten mooie knullen tussen zeg!!!! Oh leuk, die foto's van die knullen, dank je :-*. Ik ben echt reuze benieuwd welke het gaat worden (als alles goed gaat) en waarom!
Ben trouwens wel benieuwd welke je dat leuk vindt en waarom. Als je het zou willen vertellen?  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door joel
#3138476
Ik vind het superknap dat je toch je knappe stel showt, MET neus!!!

Wij gaan niet, maar hoorde dat de ringindeling niet helemaal eerlijk verdeeld was ? (Afghanen hadden te kleine ring, zonder vloerbedekking dus veel slippartijen, rasgroepen met veel honden ook te kleine ring terwijl rasgroep met 1 hond grote ring had)

Tis was hoor, dat show gebeuren  ::) petje af voor degenen die toch steeds weer gaan/moeten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door