Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3346977
- pien - schreef:'Ik ben ok, jij bent een sukkel' van Berthold Gunster
Ja, die is fijn. Omdenken is leuk. ;D

Ik heb vorige week deze boven mijn bureau gehangen.

Afbeelding

Als ruggensteuntje. :biggrin2:


Op m'n nachtkastje een flutroman voor als ik weer eens wakker lig 's nachts. ::)

Om te bladeren en stukken te lezen: Individu -wat ons maakt tot wie we zijn- van Remo Largo en Een boterham met tevredenheid - honderd jaar opvoeden in Nederland- van Marga Schiet.
Door Siberienne
#3346988
- pien - schreef:Vind jij de boeken van Maeve Binchy ook zo geweldig :smitten:
Ik vind die ook heerlijk om te lezen.

Net zoals trouwens Ronja de roversdochter due ik nu tussendoor even lees :biggrin2:
Door - pien -
#3346989
Siberienne schreef:Ik vind die ook heerlijk om te lezen.

Net zoals trouwens Ronja de roversdochter due ik nu tussendoor even lees :biggrin2:
Ik vind het net of je bij een vriendin aan de keukentafel zit en gezellig zit te luisteren naar wat ze vertelt :smitten:
Ik kan geen 'lees'boeken lezen (alleen maar bijv. tuin- of kookboeken) maar die van Maeve wel :)
En heel vroeger boeken van Olaf J. de Landell. Maar die heb ik al 20 jaar niet meer gelezen, geen idee of ik daar nog wat aan vind ;D
Door Siberienne
#3347000
- pien - schreef:Ik vind het net of je bij een vriendin aan de keukentafel zit en gezellig zit te luisteren naar wat ze vertelt :smitten:
Ik kan geen 'lees'boeken lezen (alleen maar bijv. tuin- of kookboeken) maar die van Maeve wel :)
En heel vroeger boeken van Olaf J. de Landell. Maar die heb ik al 20 jaar niet meer gelezen, geen idee of ik daar nog wat aan vind ;D
Joanna Trollope vin’k ook leuk in soort van dezelfde categorie. Vooral de wat oudere boeken van haar
Door - pien -
#3347023
Siberienne schreef:Joanna Trollope vin’k ook leuk in soort van dezelfde categorie. Vooral de wat oudere boeken van haar
'Spark Joy' van Marie Kondo staat voor me in de bieb (had ik gereserveerd), dan ga ik ook maar even naar Joanna Trollope kijken :)

Armeluiseten van Sylvia Witteman ben ik óok aan het lezen.
Door Tanna
#3347036
- pien - schreef:Vind jij de boeken van Maeve Binchy ook zo geweldig :smitten:
De laatste boeken die ze heeft geschreven voor ze stierf vond ik een stuk minder, moet ik zeggen. Joanna Trollope is trouwens ook een favoriet.
Door Tanna
#3347037
Siberienne schreef:Joanna Trollope vin’k ook leuk in soort van dezelfde categorie. Vooral de wat oudere boeken van haar
Geweldige schrijfster! Ook de boeken die ze heeft geschreven onder de naam Caroline Harvey zijn de moeite waard.
Door - pien -
#3347040
Tanna schreef:Geweldige schrijfster! Ook de boeken die ze heeft geschreven onder de naam Caroline Harvey zijn de moeite waard.
Kijk, deze naam gaat ook op mijn lijstje :smitten:
Ga ik heel misschien toch nog gewone leesboeken lezen ;D
Door Siberienne
#3347042
Tanna schreef:Geweldige schrijfster! Ook de boeken die ze heeft geschreven onder de naam Caroline Harvey zijn de moeite waard.

Thanx! Ik wist niet dat ze ook onder een andere naam had geschreven
Door hannabelgje
#3347291
Ik lees wat luchtige romans van Jill Mansell en wat zwaardere van Nicholas Sparks. A bend in the road. Mooi boek wel, maar ik zit op een ramp te wachten terwijl ik lees. Ook Op blote voeten gelezen van Susan Mallery. Mooi boek was dat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3347292
Leven of dood van Michael Robotham.
Ik ben een fan van deze schrijver en heb bijna alles van hem gelezen inmiddels.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door