Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3337167
M@rina schreef:Weet je de titel nog? ik heb een aantal ebooks van Dick Francis die je wel mag lenen.
Oh wat aardig! Het was inderdaad Shattered
Door M@rina
#3337206
Siberienne schreef:Oh wat aardig! Het was inderdaad Shattered
Zal je net zien, die heb ik niet, wel deze:
Bankier
Dodelijk web
Goudkust
Inbreuk
Nek aan nek
Onderzoek
Spervuur
Door Siberienne
#3337223
M@rina schreef:Zal je net zien, die heb ik niet, wel deze:
Bankier
Dodelijk web
Goudkust
Inbreuk
Nek aan nek
Onderzoek
Spervuur

;D ;D is ook altijd zo he? Geeft niet, ik lees het wel uit als we volgende jaar hetzelfde huis weer huren :biggrin2:

Voorlopig heb ik wel even genoeg te lezen, maar super bedankt voor het aanbod.
Door M@rina
#3337269
Siberienne schreef:;D ;D is ook altijd zo he? Geeft niet, ik lees het wel uit als we volgende jaar hetzelfde huis weer huren :biggrin2:

Voorlopig heb ik wel even genoeg te lezen, maar super bedankt voor het aanbod.
Ik heb even een vriendin gevraagd en nu heb ik hem wel. PB me even je mailadres.
Door hamada
#3337636
Nu bezig met Making animals happy van Temple Grandin. Erg informatief en inspirerend over de belevingswereld van onze huisdieren.
Ze heeft ook het boek Denken als de dieren geschreven.
Temple Grandin heeft zelf ASS en heeft ook heel veel boeken geschreven over de diverse kanten van het leven met autisme. Een groot gedeelte van de slachthuizen in de VS is momenteel door haar ontworpen met het oog op een diervriendelijke benadering van de dieren (vooral voorkomen van paniek e.d.).

Edit. Heb het boek Making animals happy uit. Ik blijf enthousiast over het huisdieren gedeelte. Het gedeelte over de varkens en kippenhouderij en slachterijen maakt wel erg somber over hoe mensen over de rug van dieren geld verdienen en hoe moeilijk dieronvriendelijk gedrag is te veranderen.
Laatst gewijzigd door hamada op wo 11 apr 2018, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Siberienne
#3337648
Ik had voor mijn vader ‘pogingen iets van het leven te maken’ dagboek van Hendrik Groen gekocht maar hij had het al. Toen maar zelf gelezen en zo gelachen. En ok ook een traantje, maar wat een heerlijk boek! Voor pa deel 2 gekocht (zo lang er leven is) maar kon het niet laten er zelf ook alvast wat in te lezen, nog steeds leuk!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3337865
Heb je de verfilming naar serie daarvan ook gekeken Siberienne? Ik heb daar stukjes van gezien en moet mijn moeder nog maar eens vragen of ze dat boek ook heeft *zet op to do lijstje*

Zelf ben ik begonnen in 'ragdoll' van Daniel Cole waarbij je bij diversen pagina's draden ziet zitten alsof het boek ook aan elkaar genaaid is :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3337881
Ik heb nu net De Schim van Jo Nesbo uit en wil aan mijn achterstand in de Dick en Felix Francis reeks gaan beginnen. Maar het is nogal een drama met de ebooken lenen van de bieb. Ik heb nu een bestand op de pc die we niet op de ereader krijgen. Dus to be continued!
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3337934
Kaela ook niet via Calibri? Die kan de meeste formaten wel omzetten.

Ik ben het boek van Gordon aan het lezen. Net zo’n soap als de man zelf ;D
Door Siberienne
#3346737
Ik lees de ‘long earth’ boeken van Terry Pratchett met Stephen Baxter Intrigerende sciencefiction/fantasy; wat zou de mensheid doen als er ineens ontelbare paralelle werelden zijn ..

En oh ja, de sprookjes van Tonke Dragt voor het slapengaan. Haar nieuwste en laatste boek, waarin ze ook over zichzelf vertelt. Heerlijk !
Door - pien -
#3346821
Siberienne schreef:klinkt goed :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: ik heb hun omdenken boekje, ook zo leuk
Ik volg ze op Facebook.

Ik stuurde een foto van de boekomslag naar mijn kinders, zonder tekst en uitleg: kreeg ik 'Thanks' en opgestoken middelvingers terug :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door