Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3336048
Zojuist ‘Kafka on the beach’ van Murakami uitgelezen. Wat een prachtig en intrigerend boek.

@Lizzy; in de vakantie begonnen in ‘Tijl’ maar ik kwam er niet doorheen. Ik vond het te bizar en ben afgehaakt..

Verder in de vakantie ‘Old Filth’ van Jane Gardan, ook een mooi boek, over een Britse man die rechter wordt in Hong Kong.

En heerlijk niemendalletje ilja Gort ‘de geluksvogel’ Waarschuwing; wekt wijnlust op :biggrin2:

Serieuzer; Remo Largo ‘individu’ over de ontwikkeling van mensheid en mens, ook bv hoe kinderen leren en zich ontwikkelen.

En waarom Amerika zo’n bizar land is werd me weer extra duidelijk na het lezen van Bill Bryson ‘The Thunderbolt Kid’ over de jaren ‘50 in de VS

Heeerlijk eigenlijk zo’n sport en lees vakantie :biggrin2:
Door Lizzy
#3336066
Siberienne schreef:Zojuist ‘Kafka on the beach’ van Murakami uitgelezen. Wat een prachtig en intrigerend boek.

@Lizzy; in de vakantie begonnen in ‘Tijl’ maar ik kwam er niet doorheen. Ik vond het te bizar en ben afgehaakt..

Verder in de vakantie ‘Old Filth’ van Jane Gardan, ook een mooi boek, over een Britse man die rechter wordt in Hong Kong.

En heerlijk niemendalletje ilja Gort ‘de geluksvogel’ Waarschuwing; wekt wijnlust op :biggrin2:

Serieuzer; Remo Largo ‘individu’ over de ontwikkeling van mensheid en mens, ook bv hoe kinderen leren en zich ontwikkelen.

En waarom Amerika zo’n bizar land is werd me weer extra duidelijk na het lezen van Bill Bryson ‘The Thunderbolt Kid’ over de jaren ‘50 in de VS

Heeerlijk eigenlijk zo’n sport en lees vakantie :biggrin2:
Ik heb ook wel eens leukere boeken gelezen ja. Snap niet zo goed waarom het zo de hemel wordt ingeprezen.
Door Siberienne
#3336110
Lizzy schreef:Ik moet dat boek van Ilja ook maar eens lezen :biggrin2:
Dan zou ik zeggen, lees ook ‘hotel pastis’ van Peter Mayle. Zelfde thema, net wat beter geschreven ;) ;D
Of ‘extremely pale rose’ van Jamie Ivey, heeft nog wat meer humor ;)
Door Tanna
#3336502
Ik herlees High Stakes van Dick Francis, uit 1975. De hoofdpersoon huurt onder andere een Ford Cortina, geweldig!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3336514
Tanna schreef:Ik herlees High Stakes van Dick Francis, uit 1975. De hoofdpersoon huurt onder andere een Ford Cortina, geweldig!
Die oudjes zijn echt briljant! Hoe ze dagen op post moeten wachten, de eerste computers uitgelegd worden en al dat soort dingen. Ik ben groot Dick Francis fan!
Door Tanna
#3336578
Kaela schreef:Die oudjes zijn echt briljant! Hoe ze dagen op post moeten wachten, de eerste computers uitgelegd worden en al dat soort dingen. Ik ben groot Dick Francis fan!
Ik ook, ik heb alles van hem! Dat boek over computers vond ik destijds machtig interessant, net als die over transportvliegtuigjes, wijn, glasblazen........ik heb er heel veel van geleerd. De boeken die zijn zoon schrijft zijn ook goed, trouwens.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3336581
Tanna schreef:Ik ook, ik heb alles van hem! Dat boek over computers vond ik destijds machtig interessant, net als die over transportvliegtuigjes, wijn, glasblazen........ik heb er heel veel van geleerd. De boeken die zijn zoon schrijft zijn ook goed, trouwens.
Daar wil ik aan gaan beginnen als ik lid ben van de biep met mijn nog te kopen nieuwe ereader. Vind ze nu voor ebooken nog te prijzig.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3336621
Tanna schreef:Ik ook, ik heb alles van hem! Dat boek over computers vond ik destijds machtig interessant, net als die over transportvliegtuigjes, wijn, glasblazen........ik heb er heel veel van geleerd. De boeken die zijn zoon schrijft zijn ook goed, trouwens.
He, wat leuk, nog meer Dick Francis fans. Ik heb in de loop der jaren ook al zijn boeken (en die van Felix) verzameld.
Door Siberienne
#3336625
Tanna schreef:Ik ook, ik heb alles van hem! Dat boek over computers vond ik destijds machtig interessant, net als die over transportvliegtuigjes, wijn, glasblazen........ik heb er heel veel van geleerd. De boeken die zijn zoon schrijft zijn ook goed, trouwens.
Wat toevallig! In ons vakantie huis stonden ze in de boekenkast, ik was begonnen in die over glasblazer maar nog niet uit kunnen lezen. Ik vond ebook ook prijzig, toch maar eens naar de bieb ;)

Leuke boek idd, kende ze nog niet.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3337100
Net uit: Sharon Bolton - Nachtmerries.

Grappig om de verschillende smaken hier op het forum te zien.

@Siberienne, ik zag dat je op Goodreads je account een beetje aangevuld hebt :D
Door Hetty_
#3337106
Ik heb genoten van de Napolitaanse romans van Elena Ferrante gelezen over het leven in een volkswijk in Napels in de jaren vijftig.
En de boeken van Arthur Japin.
Door Siberienne
#3337108
KarenH schreef:Net uit: Sharon Bolton - Nachtmerries.

Grappig om de verschillende smaken hier op het forum te zien.

@Siberienne, ik zag dat je op Goodreads je account een beetje aangevuld hebt :D
Ja we gaan stug door. Effe met phone en scanner langs de boekenkast gelopen :biggrin2:
Door M@rina
#3337145
Siberienne schreef:Wat toevallig! In ons vakantie huis stonden ze in de boekenkast, ik was begonnen in die over glasblazer maar nog niet uit kunnen lezen. Ik vond ebook ook prijzig, toch maar eens naar de bieb ;)

Leuke boek idd, kende ze nog niet.
Weet je de titel nog? ik heb een aantal ebooks van Dick Francis die je wel mag lenen.
Door Tanna
#3337153
M@rina schreef:Weet je de titel nog? ik heb een aantal ebooks van Dick Francis die je wel mag lenen.
De Engelse titel is Shattered. Heb even gezocht naar de Nederlandse titel, dat is Gebroken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door