Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3330614
Siberienne schreef:Ja, ik ook. Bijwerken is inderdaad enorme klus. Ben nog niet zo heel ver
Wel al prachtig boek gelezen via de tips uit de app: "When breath becomes air" Zo mooi.

OP het moment (her)lees ik "Schaduw van de wind" van Carlos Zafon Ik vind het heel mooi, veel mooier dan ik in herinnering had. Blijkbaar lees je een boek als je ouder wordt ook weer anders ;)

Tegelijk ook bezig in "Ondanks de zwaartekracht" van Suzanna Janssen. Ook een mooi boek, wel pittig door alle levens die door elkaar lopen.
Hoe heet je daar? Voeg ik je toe als vriend.

Ik zag net op FB in de bookchallenge van de bieb nog een aantal andere sites, die zijn Nederlands. Misschien was dat handiger geweest maar ik ga niet alles overzetten.

De bookchallenge voor februari van de bieb is biografie/waargebeurd. Ik heb Dagboek van een getuige van Astrid Holleeder gereserveerd. Judas heb ik al gelezen, wat een verhaal zeg.
Door Siberienne
#3330615
KarenH schreef:Hoe heet je daar? Voeg ik je toe als vriend.

Ik zag net op FB in de bookchallenge van de bieb nog een aantal andere sites, die zijn Nederlands. Misschien was dat handiger geweest maar ik ga niet alles overzetten.

De bookchallenge voor februari van de bieb is biografie/waargebeurd. Ik heb Dagboek van een getuige van Astrid Holleeder gereserveerd. Judas heb ik al gelezen, wat een verhaal zeg.
Ook daar ben ik Siberienne ;)

Hmmm daar ben ik ook wel benieuwd naar, naar die boeken
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3330617
Siberienne schreef:Ook daar ben ik Siberienne ;)

Hmmm daar ben ik ook wel benieuwd naar, naar die boeken
Gevonden ;)

Ik vond Judas echt tenenkrommend, in de zin van...hoe kan dat, dat iemand jarenlang de boel zo manipuleert en iedereen dingen laat doen die ze eigenlijk niet willen.
En dat hij dan nog de knuffelcrimineel van Nederland genoemd wordt, ongelofelijk.
Door Siberienne
#3330618
KarenH schreef:Gevonden ;)

Ik vond Judas echt tenenkrommend, in de zin van...hoe kan dat, dat iemand jarenlang de boel zo manipuleert en iedereen dingen laat doen die ze eigenlijk niet willen.
En dat hij dan nog de knuffelcrimineel van Nederland genoemd wordt, ongelofelijk.

Ja daar zat Twan Huijs toch echt wel mis met hem in collegetour...

Heb je geaccepteerd, ik wist niet eens dat je vrienden kon toevoegen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3330625
Kuikuhnek schreef:Oorsprong, de laatste van Dan Brown, heerlijk.
Ik heb net vanmorgen de da vinci code uitgelezen, daarvoor bernini mysterie gelezen en vanmiddag maar het verloren symbool en inferno gekocht. Daarna staat Oorsprong op mijn lijstje :)
Door Kuikuhnek
#3330633
Ben net begonnen, maar is weer old school Dan Brown.
Duurt een eeuwigheid, voor je gevoel, voordat je bij het plot komt.
Maar bij de eerste bladzijden wil je het al weten.
Heerlijk boek weer. ;)
Door Kuikuhnek
#3330634
dinky89 schreef:Ik heb net vanmorgen de da vinci code uitgelezen, daarvoor bernini mysterie gelezen en vanmiddag maar het verloren symbool en inferno gekocht. Daarna staat Oorsprong op mijn lijstje :)
Ga je geen spijt van krijgen, heerlijke reeks boeken, ik,heb ze ook allemaal.
Door hamada
#3330637
Dan Brown blijft idd mooi en spannend.
Vorige week Naked and Marooned van Ed Stafford uitgelezen :thumbsupup:
En nu weer, na jaren, begonnen met Het Bureau van Voskuil. Blijft mooi, en zo lekker veel :D
Door M@rina
#3330655
Ik heb een hele "stapel" boeken op mijn e-Reader staan maar kom er niet toe...

Jussi Adler Olsen: De Grenzeloze en Selfies
Carlos Ruiz Zaffon: Het Labyrint der Geesten
Simon Becket: Watergraf
Dan Brown: Oorsprong
B.A. Paris: Achter gesloten deuren en Gebroken
Allison Brennan: Tot de Dood ons Scheidt
Camilla Lackberg: Heks
David Mark: De Mazen van het Net

Heb in ieder geval wat te lezen als we op vakantie gaan....
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3330754
Siberienne schreef:Ja daar zat Twan Huijs toch echt wel mis met hem in collegetour...

Heb je geaccepteerd, ik wist niet eens dat je vrienden kon toevoegen :biggrin2:
Geinig he?
We hebben geen boeken gemeen, dat kun je ook nog bekijken :D
Door Siberienne
#3330781
KarenH schreef:Geinig he?
We hebben geen boeken gemeen, dat kun je ook nog bekijken :D
:D :D :D inderdaad! Heb jou boeken gekeken en kwam er echt maar 1 tegen die ik ook gelezen heb (Outlander van Diana Gabaldon) maar die staat denk ik nog niet In mijn lijst.

Heb net bijgewerkt met de scanner, deel vd boekenkast gehad. Mijn detectives kent hij deels niet, denk te oude uitgaven (Maigret, John le Carré enzo, Sjowall en Wahloo, Ngaio Marsh) dus daarvan mag ik nog wat handmatig toevoegen
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3330790
Heel handig die scanner, hoewel ik net zo snel typ hoor.
Ik heb heel de Outlander serie gelezen maar op gegeven moment was ik er wel klaar mee.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3330882
KarenH schreef:Heel handig die scanner, hoewel ik net zo snel typ hoor.
Ik heb heel de Outlander serie gelezen maar op gegeven moment was ik er wel klaar mee.


Ja, dat. Is wel lang genoeg geleden om nu de serie te kijken en toch weer verrast te zijn. ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3330883
Net uit: Wormen en engelen van Maarten van der Graaff. Ik ga nu beginnen in Sapiens van Yuval Noah Harari. Geen roman maar wel super interessant!

En dan ligt er natuurlijk ook nog een kookboek: De K is van Koreaans. Heel veel lekkere Koreaanse recepten. Ik heb zaterdag alvast maar weer eens kimchi gemaakt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door