Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3347334
Ik lees "The Idea Of You" van Robinne Lee. Een Engelstalige roman, het klinkt een beetje cliche, 39 jarige vrouw gaat met haar tienerdochter naar een "meet and greet" van een popband en valt zwaar voor een 20 jarige bandlid, maar het is zo goed geschreven, echt een aanrader.
Door Tanna
#3347509
Siberienne schreef:Thanx! Ik wist niet dat ze ook onder een andere naam had geschreven
Onder die naam heeft ze historische romans geschreven.
Door El_Kato
#3348105
Help, heeft iemand de e-boeken van Maggy Furey voor mij? Heb er een aantal ooit van Paulien gekregen maar 2 series zijn niet compleet en zit er nu in :o

Gaat om Schaduwverbond deel 1 en 2 heb ik en Kronieken van Xandim daar heb ik alleen deel 1 van, nog niet in begonnen omdat ik zag dat hij niet compleet is :)
Door M@rina
#3348111
El_Kato schreef:Help, heeft iemand de e-boeken van Maggy Furey voor mij? Heb er een aantal ooit van Paulien gekregen maar 2 series zijn niet compleet en zit er nu in :o

Gaat om Schaduwverbond deel 1 en 2 heb ik en Kronieken van Xandim daar heb ik alleen deel 1 van, nog niet in begonnen omdat ik zag dat hij niet compleet is :)
Helaas van Schaduwverbond heb ik ook alleen deel 1 en 2. Van de kronieken of beter gezegd van de boeken van Maggie Furey heb ik wel meer delen, maar geen idee hoe de series verlopen, kan je aangeven waar je naar op zoek bent?
Door El_Kato
#3348206
Als ik het goed begrijp van internet is er van de serie De kronieken van de Xandim maar 1 boek :???:
Oooh volgens wikipedia iser wel nog een 2de deel maarbetwijfel of deze vertaald is in het nederlands. Zou dan de exodus van de Xandim heten denk ik :)

Van het Schaduwverbond mis ik het 3de en laatste deel, Het oog van de eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3351793
sam28 schreef:Ik ben net begonnen in de da vinci code. Schijnt een goed boek te zijn hoor ik her en der .
Mocht je hem uit hebben dan kan ik je ook zeker andere boeken van Dan Brown met Robert langdon (het verloren symbool, inferno, bernini mysterie) aanraden ;)

Vandaag de delta deceptie uitgelezen van Dan Brown maar die vond ik toch iets minder dan met Robert langdon. Ga nu verder met het juvenalis dilemma :)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3351806
Thnx voor de tip.

En als iemand nog een leuk boek zoekt: Ik ben helemaal fan van Unlundun. Van China Mieville.
Het is SF, ik hou daar normaal niet van maar dit boek zat zo goed in elkaar, ik kon m niet wegleggen. Het is van origine een boek voor jongeren, geschreven in het Engels waardoor het goed te volgen is voor iemand die Engels lezen wel kan maar er een hekel aan heeft. ::)
Het gaat over een stad onder London. Unlundun. Er is daar de Smog, deze vermoord alles. Alleen de Unbrella's (dode umbrella's) kunnen je beschermen tegen de Smog. Er zijn 2 tienermeisjes die ontdekken hoe ze in Unlundun moeten komen en doen er alles aan de stad onder London te redden.

Ik had het uitgeleend aan een vriendin, zij werd fan en heeft het aan haar vriend voorgelezen. Hij was ook enthousiast. Nu hebben zij het boek uitgeleend aan een vriend van hen. :biggrin2:
Door Siberienne
#3351812
The travelling cat chronicles - Hiro Arikawa. Sprookjesachtig, mooi geschreven, ontroerend. Aanrader. (Nederlandse titel ‘reisverslag van een kat’.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3352015
Ik ben begonnen in 'De avond is ongemak' van Marieke Lucas Rijneveld, maar heb hem weggelegd. Toch maar iets luchtigers: 'De apothekersdochter' van Julie Klassen.
Gebruikersavatar
Door mizzsylver
#3352045
“Opgeruimd” van Marie Kondo net uit, nu in de praktijk aan het brengen ;D

Ondertussen lees ik “Gespleten” van Karin Slaughter
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door