Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door winni
#3146381
Borke schreef: Onder het bed is zo ongeveer de belangrijkste plek in huis om goed te zuigen en dweilen als je huisstofmijt wilt bestrijden. Daar ik daar allergisch voor ben, moet mijn robot er perse goed onder kunnen  8)
Ik bedoel dan ook langs het plekje waar hij vastloopt. Zijn draaischijfjes komen er toch wel. Hij moet hier ook onder bed vanwege allergie.
Fijn Anne dat ie zo goed bevalt. Lekker aanzetten wanneer je wilt. Hier meestal als ik met de honden weg ben.
Door Borke
#3146396
Geweldig Anne, ja dat is ook onze ervaring, je past je huis er op aan en als je dat doet, dan is het super.
Wil je dat niet doen, dan kan je beter zelf blijven zuigen, want dan zal je niet tevreden zijn.
#3146397
Borke schreef: Geweldig Anne, ja dat is ook onze ervaring, je past je huis er op aan en als je dat doet, dan is het super.
Wil je dat niet doen, dan kan je beter zelf blijven zuigen, want dan zal je niet tevreden zijn.
Klopt. Ik dacht eerst: stoelen op de tafel zetten, hondenmanden van de vloer halen, naaah, hij gaat er maar omheen. Maar het is nog geen minuut werk om even wat dingen aan de kant te zetten, en dan werkt hij echt een stuk sneller en beter. Plus het voordeel dat ik, wanneer ik de stoelen omgekeerd op de eettafel zet (dus met het zitvlak op het tafelblad) ik ook meteen de spinnenwebben en hondenharen van de stoelpoten kan verwijderen. :biggrin2: Echt, het is stukken schoner in huis nu! Als er al gestofzuigd is, grijp ik ook veel makkelijker naar de stoomreiniger om te dweilen. 
Door Borke
#3146406
Precies Anne, dat is onze ervaring ook!

Het is echt een misvatting als je denkt dat je er helemaal niets aan hoeft te doen met een robot
Hij moet geleegd, dat is zo gebeurt.
Maar als je huisdieren hebt, dan moet je al die haren uit die borstels, wieltjes etc. halen.
Dat is van belang voor de levensduur van je robot en ook voor de hygiene in huis.

Die robot zuigt beter dan ik zuig, vermits alles zo ingericht is, dat er geen hoekjes en gaatjes zijn waar hij niet in kan en je inderdaad wat zaken van de grond haalt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door