Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3136218
Ik lees bijna iedere dag en dan het liefst op mijn beste vriend de kobo touch. Ik lees al heel wat jaartjes digitaal nu en dat bevalt enorm goed. Als mijn kobo ermee op zou houden dan wil ik er eentje met achtergrondlicht erin. Mijn kobo gaat overal mee naar toe.

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3136223
Papier, ik kijk al genoeg naar schermpjes.
Je doet mij ook geen groter plezier door me in een boekhandel te parkeren.
Bij Donner in Rotterdam kon ik uren doorbrengen.

Maar ik kan me voorstellen als je op vakantie gaat een e-reader heel handig is, ik lees nl. enorm veel en mijn koffer zat altijd bommetje.
Door bloemetje
#3136237
Boeffie Blafmans schreef: Oh, haha, bedoelde ze Lizzy's boek! Ja, die is al uit.
Neeeee ik bedoelde niet Lizzy haar boek  :biggrin2:
Boeffie Blafmans schreef: Eh ... ah, heb ik dat hier een keer laten vallen? Nou eh ... het ligt sinds 2 weken bij 5 uitgeverijen. Ik heb 1 afwijzing binnen. Als het niet regulier lukt ga ik het zelf uitgeven, dus het komt er hoe dan ook :)
Succes!
En ja denk t. Ik moet t ergens van hebben..
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3136259
8) Ik ben kind van een familie vol boekhandelaren. Papier. No other kind, hoe ouderwets ook.
Heerlijk, nieuwe boeken, oude boeken, lekker bladeren, voelen, ruiken en lezen. Love it.
Door Cathelijn
#3136299
Papier! Maar kopen is iets te kostbaar dus ik ben vaste klant bij de bieb. Ik sleep daar ook informatieboeken, vooral over honden en tuinen, mee naar huis. Heerlijk dat snuffelen door zo'n boek.
Door Tanna
#3136304
-Saskia- schreef: 8) Ik ben kind van een familie vol boekhandelaren. Papier. No other kind, hoe ouderwets ook.
Heerlijk, nieuwe boeken, oude boeken, lekker bladeren, voelen, ruiken en lezen. Love it.
:bigarmhug:
Door Mowgli
#3136305
Ereader. Ik merkte dat mijn spelling en grammatica erg slecht werd omdat ik te lang weg ben uit Nederland. Ik wilde dit opkrikken door Nederlandse boeken te gaan lezen. Helaas kan ik hier in Duitsland geen papieren Nederlandse boeken kopen, en via bol.com bestellen is gewoon te duur, omdat de verzendkosten naar Duitsland erg hoog zijn. Daarom heb ik een Kobo Glo ereader gekocht.
Mijn studieboeken zijn trouwens wel allemaal van papier. Ik kan niet digitaal studeren, ik moet ieder moment terug kunnen bladeren en aantekeningen bij bepaalde stukken tekst kunnen maken. Als we voor bepaalde onderwerpen links naar websites krijgen en de informatie op deze websites is tentamenstof, dan print ik alles uit  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3136311
Papier. Dat vind ik veel prettiger en is ook rustiger en beter voor mijn ogen. Zeker studieboeken wil ik niet digitaal hebben, dat werkt gewoon niet prettig.
Papier is duur, maar ik koop alleen studieboeken nieuw (als ze tenminste niet 2e hands verkrijgbaar zijn). Gewone leeswaar koop ik bij de kringloopwinkel (met name zijn dat boeken van Scandinavische schrijvers, al dan niet literair). Die koop ik voor prijzen tussen de 1 en 2,50 euro, meer wil ik daar niet aan uitgeven, en als ze uit zijn gaan ze naar mijn moeder die ze na gelezen te hebben vervolgens weer aan haar buurvrouw geeft. Als ze me boeken terug geeft gaan die terug naar de kringloopwinkel  ::)
Door cj
#3136314
Bij voorkeur papier. Heerlijk zo'n knisperend boek. Voor de vakantie wel een ereader, omdat de sleurhut anders te zwaar wordt.
Saskia
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3136356
Papier natuurlijk! Al moet ik beroepshalve wel weten hoe ik voor de klant e-books op de reader parkeer.  ;)

Zelf heb ik geen e-reader, hoef 'em ook niet. Ik wil gewoon de bladzijden om kunnen slaan, het boek voelen, snel door of terug kunnen bladeren en dan m'n vinger ertussen houden zodat je nog weet waar je was. En natuurlijk om mooie boekenleggers te kunnen gebruiken.  :)

We gaan altijd met de auto+sleurhut op vakantie dus ik kan genoeg boeken meenemen. Ik lees wel de krant op de tablet (ook handig op vakantie, dan hoef je op zo'n buitenlandse camping niet de Televaag te kopen omdat dat de enige Nl. krant is ::)) maar in het weekeind lekker van papier aan de keukentafel.
Door Borke
#3136362
E-reader, waarom... het leest lekkerder, is lichter in je handen, onder alle omstandigheden goed te lezen, ook in de schemering.
Veel boeken om mee te nemen en weinig gewicht.
Ik haat zo'n boekenkast vol met boeken die ik 1x gelezen heb en toch nooit meer ga lezen.
Ik heb een Kobo Glo en koop dus automatisch alleen maar boeken bij Kobo, want ik zou niet weten hoe ik anders boeken op mijn reader krijg.
Dat kan vast wel, maar ik ben niet zo handig met die dingen  8) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door