Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Shanti en co
#3136193
petralita schreef: Gefeliciteerd!

mare even nieuwsgierig... waar is al dat engels goed voor, wat kun je nu eigenlijk?
Het is inderdaad bewijs dat je hoog niveau engels aankan qua teksten, luisteren, spreken en schrijven. Dat kan handig zijn voor studeren in het buitenland of gewoon in nederland en ook bij bedrijven die internationaal werken. En daarnaast staat het ook gewoon leuk op mijn cv.  :biggrin2:
Toen ik er in groep 8 voor koos had ik niet eens verwacht het er examen in te doen maar juist omdat ik niet zo goed in talen ben leek extra engels mij wel handig.
Door Lizzy
#3136525
Thessa en Shanti schreef: ...voor mijn CPE exam!!!  :mbounce:
Dat is het Certificat of Proficiency English en betekend dat ik C2 (het hoogste) niveau heb.

Ik ben zo opgelucht, 5 jaar lang heb ik 5 uur engels per week gehad en nu ben ik gewoon klaar mee en heb ik eindelijk echt vakantie.  :D

Op naar mijn examen jaar.  :P
Gefeliciteerd :-*! Goed gedaan joh!
Door Shanti en co
#3138133
Nog heel erg bedankt iedereen.  :)
DJ en Doerak schreef: Ontzettend goed! Gefeliciteerd, dik verdiend. Helemaal omdat je aangeeft niet goed te zijn in talen, dat zal zwoegen geweest zijn!
Klopt, ik heb er al die tijd best veel moeite en tijd in gestoken maar heb het wel elk jaar met een ruime voldoende afgesloten en nu met een C (A, B, C zijn voldoende).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door