Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3135917
[quote="Mini's 3-tal"]
Dat is gek. Ik vermoed dan een defecte sensor in de klep. Als er niet een palletje is dat signaleert of de klep open danwel dicht is, zal er iets in het scharnier zitten dat dat signaleert. En leg eens een thermometer in je vriezer, misschien is het wel koud genoeg, maar krijgt de thermostaat dat verkeerd door van de opnemer.
[/quote]

Dit was de juiste tip! Thx!

De thermometer in de vriezer geeft -19 aan. De vriezer zelf -15.
Hij piept nog steeds. Morgen komt er iemand kijken naar de sensor, want ik kan het piepen niet afzetten en het is echt ontzettend irritant.
Maar ik ben weer blij! Geen vriezerstress meer. Wat een gedoe zeg! Stop je net je hele vriezer vol, begint je vriezer te spoken. Slecht voor je bloeddruk!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3136136
[quote="Hope"]
Dit was de juiste tip! Thx!

De thermometer in de vriezer geeft -19 aan. De vriezer zelf -15.
Hij piept nog steeds. Morgen komt er iemand kijken naar de sensor, want ik kan het piepen niet afzetten en het is echt ontzettend irritant.
Maar ik ben weer blij! Geen vriezerstress meer. Wat een gedoe zeg! Stop je net je hele vriezer vol, begint je vriezer te spoken. Slecht voor je bloeddruk!
[/quote]
Uitzoeken waar het piepertje zit en er dik plakband overheen plakken? :biggrin2:

Barfplaats wordt gesponsord door