Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3135249
smulpaap schreef: Hier kwam vanmorgen weer een bepaald iemand zeer blij achter me aan rennen
Ik zal met mijn heerlijk geurende schat ook even tegen jouw broekspijp aan gaan
Dan zie je misschien eindelijk wat ik voor een moois heb mee genomen
Een nog niet gewassen vieze onderbroek

Mijn eigen broek is dus weer uit en in de was  :biggrin2:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
#3135355
Mieke L. schreef: Heuptasjes, ik vind dat het moet kunnen! Maar daar zijn de meningen hier over verdeeld  :biggrin2:
Ik vind mijn hippers dan net kunnen Afbeelding manlief vind dit ook nog niet mooi.. De foto is niet heel helder (gaat nog niet zo makkelijk om daar een foto van te maken) maar dit is het idee. Hij kan komaan de broekriem gemaakt worden, verschillende modellen, ik ben er wel content mee Afbeelding  Afbeelding
#3135418
-Annemarie- schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:


Ik heb een rokje van Moshiki (heul klassiek met roze en blauw); in de zak past met gemak een smartfoon, snoepjes en een klein riempje. Overigens hebben ze daar ook bijpassende heuptasjes.......  ;D


Nou , ik was blij dat ik vanmiddag geen rokje aan had met die harde wind  :biggrin2:
#3135424
constance.blokzijl schreef: Ik vind mijn hippers dan net kunnen Afbeelding manlief vind dit ook nog niet mooi.. De foto is niet heel helder (gaat nog niet zo makkelijk om daar een foto van te maken) maar dit is het idee. Hij kan komaan de broekriem gemaakt worden, verschillende modellen, ik ben er wel content mee Afbeelding  Afbeelding


Je lijkt de postbode wel  :biggrin2:
#3135426
smulpaap schreef: Ik weet niet eens of ik nog rokken heb  :biggrin2:
Weet echt niet wanneer ik voor het laatst een rok heb aangehad


Kerstmis ..... lang geleden  :biggrin2:
Onze jongste prins was een jaar of zeven , en zijn mondje viel open
Hij had mama nog nooit eerder in een jurk gezien
Ahaha mama , je lijkt wel een prinses  :biggrin2:
Toen had ik in een dolle bui een jurk gekocht , en enemaal aan gehad
#3135596
hier ook eeuwig verkleden: 's morgens na opstaan hondenwandelkleren aan variërend van lange spijkerbroek, 3 kwart spijkerbroek of korte broek in spijkerstof  :biggrin2:, dan douchen en werkkleren aan, 's middags thuis direct weer de hondenwandelkleren aan, enz. enz.

en de bos sleutels heeft een carabijnhaak dus kan makkelijk aan een broekriemlusje worden vastgemaakt en verder heb ik zo'n tasje wat je aan de broek kunt klipsen voor hondenkoekjes en kakzakjes
Afbeelding

In een rokje of jurk zul je mij tijdens het hondenwandelen niet zien, vind ik niet handig met bukken voor kakje in zakje doen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door