Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door luuntje
#3134104
wat doe je als je oppas afzegt?

wij zouden het 1e weekend van augustus van vrijdag tot maandag een weekendje op de camping in duitsland zijn (er zijn absoluut geen dieren toegestaan)
Nu heeft de oppas afgezegd, en zit ik met een probleem.
Vind nu nog maar een betaalbaar pension, waar staffs en pitjes welkom zijn, waar de hond niet gevaccineerd hoeft te zijn, er rauw gevoerd kan worden en welke een hond pijnbestrijding wil geven.
Waar bij voorkeur rust heerst (vooral luna is heel rustig in huis) en waar ze niet teveel beweging vragen van een hond met hd wanneer die aangeeft het niet aan te kunnen.

Wie wil met me meedenken? of zelfs op 1 of de beide dames passen?
Door Irish
#3134109
Ik weet niet waar je woont, maar ik bied zeer kleinschalige vakantieopvang hier in Hoofddorp aan en alle punten die jij noemt zijn hier geen probleem :)
Door Jantina
#3134125
Wij als fokker vangen om die reden een 'pup' van ons op. Misschien kan de fokker van jouw hond ook iets voor je betekenen?
Door Mijati
#3134170
raar idee misschien, maar ik dacht dat er ook een site is, waar mensen aanbieden op andersmans dieren te passen bij hen thuis. Of een kennis die een weekendje wil oppassen?
Begin eens met een oproepje op fb, wie weet heb je dan snel iets.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door