Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3133911
Mag ik nu geen baby puppy meer noemen.

Yara is vandaag voor het eerst loops geworden  :biggrin2:

Afbeelding


Hebben jullie nog tips of handigheidjes? Dit is de eerste loopse teef die ik in huis heb  :)
Gebruikersavatar
Door Neally
#3133916
Oooooooooooh, wat is ze mooi  :smitten: :smitten: :smitten:
Maar.....daar gaat het helemaal niet over  :biggrin2: Loopsheid, let me think.....neen geen tips en handigheidjes.
Die krijg je vast genoeg ...
Door hannabelgje
#3133956
Hier heb ik een hekel aan die broekjes. Onze teefjes hielden zichzelf gewoon schoon. Vond ik voor de honden altijd prettiger. Ik had gewoon een klein emmertje met sop staan om de druppels op te vegen die ze miste.
Door BlissSpirit
#3133963
hannabelgje schreef: Hier heb ik een hekel aan die broekjes. Onze teefjes hielden zichzelf gewoon schoon. Vond ik voor de honden altijd prettiger. Ik had gewoon een klein emmertje met sop staan om de druppels op te vegen die ze miste.
+1
Hier ook geen broekjes, gewoon ff de druppels die je vind opvegen en ik dweil wat vaker.
Moet zeggen dat ze zichzelf goed schoon houden hier.
En er zijn teven die wat makkelijker aan de wandel gaan, op zoek naar een knappe vent, als ze loops zijn. Heb ik hier trouwens nooit last van gehad. Merk daar geen verschil in, maar het kan.
Door ChantalKrijn
#3133973
Yara zit ook op de bank, dus ik vind een broekje dan wel fijner.

Bananen in de oren.. Goeie! Dan gaat de lange lijn er even aan!  :P Ons park is altijd heel rustig en overzichtelijk, dus dan durf ik los wel aan.
Door Jolly
#3133975
ChantalKrijn schreef: Yara zit ook op de bank, dus ik vind een broekje dan wel fijner.

Bananen in de oren.. Goeie! Dan gaat de lange lijn er even aan!  :P Ons park is altijd heel rustig en overzichtelijk, dus dan durf ik los wel aan.
:-[ een ongeluk zit in klein hoekje, dekking zo gebeurd, hoeven ze niet altijd perse voor gekoppeld te staan.
Persoonlijk zou ik het risico niet nemen en gewoon nu 21 dgn even lange lijn.
Door **Jillaroo**
#3134003
Ik heb twee intacte teven en 1 intacte reu, alleen op de dagen dat ze dekrijp is en daarna hou ik ze gescheiden. Galyi en yenga lopen gewoon los, wel vermijd ik de drukkere uitlaat gebieden  ;D Maar nu is Galyi erg gemakkelijk hier in, geen enkele reu wil ze hebben, alleen mijn eigen reu. Ze sporten gewoon, flyball en behendigheid. Nu is mijn reu erg gemakkelijk, alleen op dektijdstip is de loopse teef interessant.
#3134007
Ach gos...welkom in de grote dames wereld...

Wij hebben totaal geen last van de teef maar de reu die normaal echt heel "cool" rustig mak en makkelijk is worden we echt wel een dag of 8 knetter haahha
Door **Jillaroo**
#3134020
Summerditches schreef: Ach gos...welkom in de grote dames wereld...

Wij hebben totaal geen last van de teef maar de reu die normaal echt heel "cool" rustig mak en makkelijk is worden we echt wel een dag of 8 knetter haahha
humm dat ken ik alleen is het maar bij hem 4 dgn. Galyi is nu over haar top heen en  vind hem onuitstaanbaar en laat dat duidelijk horen, maar hij vind haar nu echt helemaal super. Dus van maandag tot en met woensdag is hij dan ook verplicht mee naar het werk omdat zowel ik als die meiden thuis erg sjachie van hem worden. Nu ligt die hier bij te slapen en heb ik  en die meiden geen last van hem.  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door