Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jump
#3134894
Zoals gezegd,de Princess is een stuk goedkoper,en de frites is in 15 minuten klaar,stuk korter als een half uur  ;)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3134901
zurca schreef: >:( >:( Nou wil ik ook zo'n ding....  :biggrin2:

Ik gebruik hier de oven voor de ovenfrietjes, gaat prima alleen met warm weer wordt het allemaal zo warmpjes in de (inimini)keuken. Plus ik wil mijn frietjes gelijkmatig bruin en sta dus frietje voor frietje om te draaien (ben gelukkig geen grote eter :P ) Nou dan lijkt zo'n airfryer me wel wat. Lijkt me ook leuk en handig om andere dingen in te bereiden.
Maar hier ook, nog even sparen ;)
Diepe pan, olie erin en binnen no-time zijn je frietjes bruin. Na het afkoelen met een trechter de olie terug in de fles voor een volgende keer :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Thea
#3135024
Ik heb hem gisteren gekocht en al ovenfriet en mora kroketten en frikandelen gemaakt en vandaag een cake ;)
Door zurca
#3135026
Mini's 3-tal schreef: Diepe pan, olie erin en binnen no-time zijn je frietjes bruin. Na het afkoelen met een trechter de olie terug in de fles voor een volgende keer :biggrin2:
Ja en m'n halve keuken onder de vetspetters.... Ik vind olie zo spetteren :-\ Plus ik wil m'n frietjes niet in olie/vet bakken vandaar de keus voor ovenfriet ;)
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3135030
Thea schreef: Ik heb hem gisteren gekocht en al ovenfriet en mora kroketten en frikandelen gemaakt en vandaag een cake ;)
Leuk hè?
Gebruikersavatar
Door prisje
#3135033
Wij zitten er ook al een tijd over te denken een alternatief voor de frituurpan te nemen. Kunnen er in de airfeyer ook gewone kroketten? En smaken ze dan net zo goed als in de frituurpan?
Gebruikersavatar
Door Thea
#3135096
keetje schreef: Maar zitten al die onderdelen erbij of moet je er nog van alles bijkopen?
Zitten geen onderdelen bij behalve dan het mandje.
Maar je kan wel alle soorten servies en bakvormen die je in je gewone oven gebruikte ook in de AF gebruiken als het qua maat past ;)
Siliconen kan je natuurlijk nog een beetje vormen ;D
Er is een FB groep waar veel tips op staan. :)
Door Danny
#3135098
Thea schreef: Ik heb hem gisteren gekocht en al ovenfriet en mora kroketten en frikandelen gemaakt en vandaag een cake ;)
Oh leuk zeg! En goed bevallen?
Heb je er nog dingen bij gekocht? Zag iets over een grillpan enzo...
Gebruikersavatar
Door Thea
#3135101
Nee de grilpan vind ik nog erg duur.
Heb wel gekeken naar het bakblik.
Maar ga eerst wel bij action en xenos ect kijken of ik geschikte dingen vind.
Door keetje
#3135131
Ik heb, geloof ik tenminste, een fout beeld van het formaat van dat ding. Hoe groot is hij?.  (of zij) Als ik hoor van bakblikken erin zetten, grilpannen etc. Is er wel genoeg ruimte op mijn aanrecht?
Gebruikersavatar
Door Sigbrid
#3135158
marina schreef: Ik denk dat ik voor een princess aerofryer ga  :D
Ik vind de philips wel heel erg prijzig..
Die heb ik gehad van Princess , 1x gebruikt en verdween daarna ik de trapkast . Ik vond het niks dat ding en het belangrijkste echt niet lekker .
Nu vind ik patat en kroketten en bitterballen uit de oven ook alles behalve lekker . Die enkele keer dat wij patat eten komt het dus uit de frituurpan , gebruik wel 'beetje minder ongezonde olie' en zeker geen frituurvet 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door