Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3135472
Fijn dat alles goed verlopen is!

En ook fijn dat het nu wel weer goed geregeld is in het ziekenhuis na enige "strubbelingen", geeft toch een veel beter gevoel!

Nu op naar een spoedig herstel
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3135563
Ik ben vanmorgen even geweest met dochterlief en moederlief.

Hij is van het infuus af, heeft trek in van alles. Eten wil nog niet echt, maar dat komt door het verband. Hij heeft een strak verband om het hoofd heen met een kinband. En die kinband houdt de onderkaak tegen.
Even een wandelingetje op en neer in de gang is ook al gelukt.

Moeders is bij hem gebleven en ik ben terug om de hondjes nog wat aandacht te geven.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3135575
O, dat klinkt goed, dat hij trek heeft in van alles. Maar met zo'n kindband wordt het toch wat moeilijk om iets naar binnen te schuiven. Hoe lang moet dat verband er om blijven zitten?
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3135578
Sonja schreef: O, dat klinkt goed, dat hij trek heeft in van alles. Maar met zo'n kindband wordt het toch wat moeilijk om iets naar binnen te schuiven. Hoe lang moet dat verband er om blijven zitten?
Morgen wordt het ververst en dan gaan ze verder kijken. Er is natuurlijk knap gesleuteld en het verband dient ook om zwellingen tegen te gaan.
Door pallas
#3135581
Tjerk doet jullie allemaal de groetjes.

Zijn hoofd begint steeds meer op te zwellen en daarmee neemt ook de pijn weer toe. Extra pijnstilling gehad en veel rusten is het motto.
Etenging vanmiddag moeizaam, maar het smaakte wel goed!

Ik verwacht dan na de eerste verbandwissel (morgen) hij weer keurig in gepakt wordt voor een dag of10, dan mogen de hechtingen er uit.

Hij heeft dusnog wel een poosje een witte badmuts op.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door