Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3132676
ik moet gaan zwemmen om mijn rugspieren sterker te maken, maar het is best lastig om alleen de discipline op te brengen om te gaan. Misschien is er iemand  in Nieuwegein of nabije omgeving die ook wel iets op wil pakken, maar ook liever samen met iemand gaat???
#3132776
Ike schreef: Wat goed Dian dat je dit gelijk op gaat pakken!  :-*
Hoorde laatst iemand die via de site "sport maatje gezocht"  iemand had gevonden,
wellicht n idee om daar ook n oproepje te zetten?  :)
oké, nooit van die site gehoord, zal eens kijken. Als je met meerdere bent, ga je makkelijker......... Alleen heb je wel snel een smoes klaar om niet te gaan..........
#3132822
Lil schreef: Goed bezig!

Ik ben een paar jaar geleden alleen gegaan en had binnen no time veel aanspraak bij het zwemmen. Altijd dezelfde groep namelijk.
ik ga wel. Wil morgenavond beginnen. Heb me voorgenomen om ma-wo-vr te gaan zwemmen en dan di-do oefenen bij de fysio. Ik zal wel moeten......... Er is van de zomer een actie zodat je voor € 50 van 6 juli t/m 23 augustus onbeperkt 's avonds banen kunt zwemmen......... Dat is nog een leuk bedrag en dat krijg je er ook nog wel uit...........
#3132840
Dian schreef: ik ga wel. Wil morgenavond beginnen. Heb me voorgenomen om ma-wo-vr te gaan zwemmen en dan di-do oefenen bij de fysio. Ik zal wel moeten......... Er is van de zomer een actie zodat je voor € 50 van 6 juli t/m 23 augustus onbeperkt 's avonds banen kunt zwemmen......... Dat is nog een leuk bedrag en dat krijg je er ook nog wel uit...........
Top! En anders wil ik je wel een paar keer sms-en met dw verevelende vraag ben je geweest? Nee, waarom niet? Wel morgen gaan! Ik had zo'n vervelend iemand en dat hielp enorm. En toen werd ik echt voor het blok gezet gratis 2 dagen weg naar mij lievelingsgebied maar dan wel 40 km per dag fietsen. Dus tja dan train je wel hihi. Dat laatste heb ik helaas geen budget voor dus kan ik je niet aanbieden.
#3133189
nee, gisteren is het er niet van gekomen..........ik ben wel van schrik mijn keukengordijnen in gaan korten en had daarna geen rug meer over........... Maandagavond ga ik echt. Staat ook in mijn telefoon, niet gauw andere klusjes aanpakken thuis, maar gewoon gaan met die banaan............ Moet even een drempel over. Gisteren ook bij de diëtiste geweest, moest gelijk boodschappen doen, koolhydraatarm..........wordt wel wennen..... al maak ik wel eerst op wat ik nog in huis heb, zoals mijn brood (speltbrood) en beleg. Vind het zonde om dat weg te gooien :-X :-\

Maandag mogen/moeten jullie mij schoppen....... dan heb ik geen smoes meer........... :-[ :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door