Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3133699
Geloof dat de mijne de tent afbreken, letterlijk dan. En heb ook al een grote tent nodig  :biggrin2:
Verder denk ik dat het niet echt mijn ding is, ja goed als het warm weer is, niet regent enzo gaat dat nog prima. Maar owee het regent of het is koud! Ok vooruit je bent alleen, heeft mijn man geluk dan, want ik ben dan echt onuitstaanbaar  :-[ ;D


Maar leuk dat het je goed bevallen is  :)
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3133816
Ben (en blijf  ::) ) alleen, dus altijd alleen met de hondjes. Eerst altijd een tentje, tegenwoordig soms een huisje, maar heb een vouwwagen omdat ik wel graag kampeer maar de gewrichten willen niet meer op een luchtbedje, die eisen een goede matras.
De foto's zijn van afgelopen zomer, toen Dwarreltje nog bij ons was  :-[
Heerlijk om alleen te zijn met de hondjes, verder alleen nog natuur, rust en stilte nodig. Ga dan ook niet graag in het hoogseizoen.
Afbeelding
Afbeelding
Door eelke
#3133962
Ik heb vannacht in mijn uppie in een tent geslapen op een festival. Buiten de dronken man die mijn tent binnen stapte omdat ie zijn eigen niet kon vinden ging het allemaal prima  ;D
Door Envie
#3134350
Dwarreltje, wat een grappig vouwwagentje! Ook een leuk idee wanneer je op jezelf bent. Eelke, volgende keer je honden mee hoor, die houden zo'n vent wel tegen  :P
Gebruikersavatar
Door lauraV
#3134364
eelke schreef: Ik heb vannacht in mijn uppie in een tent geslapen op een festival. Buiten de dronken man die mijn tent binnen stapte omdat ie zijn eigen niet kon vinden ging het allemaal prima  ;D
bospop?
Door El_Kato
#3136494
Van het weekend met Rana in Oude Willem gekampeerd  :)
Niet helemaal alleen, mijn ouders stonden daar al op een camping met de caravan en ik heb mijn tentje erbij gezet  :D

Dit hebben we wel vaker gedaan maar ik merkte dit keer dat Rana wel erg op mij gericht was. Begon ook te zachtjes te piepen toen ik mijn moeder en ik allebei weg waren (toilet/douche) maar mijn vader nog wel in de caravan was (Rana zat buiten aan een lang touw). Wilde in september nog een weekje alleen met haar op pad dan wel met de caravan van mijn ouders dus iets meer comfort maar ben nu een beetje bang voor de reactie van Rana als ze alleen in de caravan moet blijven. Alleen blijven is hier thuis of thuis bij mijn ouders geen enkel probleem, jankt of piept niet en heeft nog nooit wat gesloopt.

Ooooh en wat een prachtige omgeving trouwens rond Oude Willem - het Drents Friese Wold  :D
Door TomsBorders
#3136511
honden generaliseren niet alles zo heel snel dus ik zou gewoon steeds heel kort de caravan verlaten en meteen weer terugkomen, een verkorte alleenlaat cursus. Omdat de consequentie van jou weggaan redelijk bekend is in andere situaties (de consequentie van weggaan=terugkomen) is het vrij snel aangeleerd. Althans bij mijn hond ging dat vrij snel, hopelijk bij jou ook.
Door Envie
#3137182
Hier ook een piepend meisje, terwijl mijn reu rustig blijft. Ik reageer er niet op, ook niet als ik weer terug kom.
El_Kato schreef: Ooooh en wat een prachtige omgeving trouwens rond Oude Willem - het Drents Friese Wold  :D
Ik ben in Diever geweest, ook mooi in t D F Wold @ vlak bij huis  :biggrin2:
Door El_Kato
#3137193
Hahahahaha grappig zit net bij Camping Diever te kijken en dat lijkt me wel wat  :). Mooie plekken en in het natuurgebied en je loopt zo het losloop gebied in begrijp ik van zoover  :D
Door smulpaap
#3137195
El_Kato schreef: Hahahahaha grappig zit net bij Camping Diever te kijken en dat lijkt me wel wat  :). Mooie plekken en in het natuurgebied en je loopt zo het losloop gebied in begrijp ik van zoover  :D


volgens mij zijn de regels daar scherper geworden hoor
Door Envie
#3137197
El_Kato schreef: Hahahahaha grappig zit net bij Camping Diever te kijken en dat lijkt me wel wat  :). Mooie plekken en in het natuurgebied en je loopt zo het losloop gebied in begrijp ik van zoover  :D
Er is één route waar honden los mogen. En op het brede pad langs de camping ook.
Door El_Kato
#3137200
Is dat een route van een paar km of een klein stukje? We hebben een lange riem en zou het ook niet zo'n ramp vinden als ze aangelijnd moet maar los is natuurlijk wel leuker  :)
Door miik
#3137267
Ja hoor ! Ik vind het heerlijk, zowel het alleen zijn, als het buiten zijn :)
Ik heb de honden los of aan een grondpen en als ik wil douchen gaan ze in een bench.
Door Envie
#3138125
El_Kato schreef: Is dat een route van een paar km of een klein stukje? We hebben een lange riem en zou het ook niet zo'n ramp vinden als ze aangelijnd moet maar los is natuurlijk wel leuker  :)
Volgens mij een paar kilometer. Het bospad naast de camping mag ook los. Verder is het meeste gebied aan de lijn
Camping Midzomer in Diever is trouwens ook een prachtig plekje !! Met duidelijke website.

.
miik schreef: Ja hoor ! Ik vind het heerlijk, zowel het alleen zijn, als het buiten zijn :)
Ik heb de honden los of aan een grondpen en als ik wil douchen gaan ze in een bench.
Weer een Alleen Kampeerder erbij  ;)

Leuk om jullie reacties te lezen. Het wordt al een hele verzameling  ;D
Laatst gewijzigd door Envie op zo 26 jul 2015, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door