Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3131401
Hoi,
Ik wil de komende weken de dame(s) van mm moeder meenemen op wandelingen.
Ik heb een dubbele bench voor mijn meisjes en daar passen ze niet bij.
Nu dacht ik dat zo'n hoes voor de achterbank wat was maar die zie ik van 12 tot 70 euri bij zooplus.
Dus ik dacht: wie heeft er ervaring met deze hoezen  :)
Door Suzanne
#3131407
In geval van "nood" fungeert ook een oud dekbedovertrek ;-) Desnoods met een afdekzeil eronder. Niet ideaal...  maar soms moet je een kant op.

Ik heb overigens over zo'n te koop zijnd ding ;-) een dekbedovertrek ;-)

Suzanne
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3131415
Action! Daar zijn ze 4,50 (ongeveer) en dat zijn precies dezelfde die de halfords voor 30 euro verkocht. Kwaliteit is niet denderend, maar goed genoeg. Oscar doet meestal een maand met eentje, dan scheuren de bandjes voor om de hoofdsteunen af.
Door TomsBorders
#3131421
Kaela schreef: Action! Daar zijn ze 4,50 (ongeveer) en dat zijn precies dezelfde die de halfords voor 30 euro verkocht. Kwaliteit is niet denderend, maar goed genoeg. Oscar doet meestal een maand met eentje, dan scheuren de bandjes voor om de hoofdsteunen af.
Deze inderdaad, gisteren nog zien liggen bij de action overigens. Kaya zit meestal in de bench maar die past niet in de auto van mijn moeder.
Door Borke
#3131449
Kijk ook even kritisch naar de maat van je achterbank en de maat van die deken.
Ik neem aan dat je de honden vast wilt zetten met gordels, dat moet dan door die deken heen, kijk daar ook even naar.

Wij hebben er een gehad en die was wat aan de ruime kant en dat beviel ons prima, liever te groot dan te klein. Wij hebben hem tijdelijk gebruikt als een hond van vrienden meereed en dat beviel prima.
Ik heb hem later weggegeven en daar beviel het ook goed.
Door Tanna
#3131456
Kaela schreef: Action! Daar zijn ze 4,50 (ongeveer) en dat zijn precies dezelfde die de halfords voor 30 euro verkocht. Kwaliteit is niet denderend, maar goed genoeg. Oscar doet meestal een maand met eentje, dan scheuren de bandjes voor om de hoofdsteunen af.
Een maand :o! Wij hebben nu net de derde in 12 jaar en de vorige was nog niet eens echt kapot.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door