Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3131127
Gisteravond met de hele familie een fotoshoot gehad. Je weet op een gegeven moment niet meer wat je mijn pa moet geven voor zijn verjaardag, dus het idee geopperd om een keer een fotoshoot te doen met de hele familie. Echt hilarisch zoiets :biggrin2: Eerst met de hele bubs, 12 "kinderen" en 6 volwassen........ Ik zat naast mijn vader op een stenen bankje, zegt die fotograaf of mijn vader achter zijn vrouw wil gaan staan ??? Zie ik er nu zo oud uit of mijn vader zo jong?????  :biggrin2: Nee, zegt mijn vader, dat is mijn dochter... de man werd een klein beetje rooier dan ie al was :biggrin2: Toen mijn vader met de volwassen, staan we allemaal op een bruggetje, staat dat zooitje ongeregeld giga maf te doen, daar keken we precies op ;D Toen dat gelukt was, de gezinnen alleen bij de rozenstruiken........ Daarna mocht pa weer, maar nu met al zijn kleinkinderen.......... zei die fotograaf hoe de kleinsten moesten gaan zitten, doen ze precies het tegenovergestelde........... Dus ja, dat was lachen vanaf de volwassenkant ;D En daarna nog een foto van iedereen apart....... ben erg benieuwd hoe de foto's geworden zijn. Wat een crime om iedereen te pakken te krijgen op 1 datum, de enige datum dat iedereen kon was dus gisteren......

Maar wat een onwijs mooie locatie in Zwijndrecht. Een botanische tuin oid. Hele mooie rozenperken enzo.
Laatst gewijzigd door Dian op za 04 jul 2015, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3131135
Lizzy schreef: Klinkt heel gezellig!

Herkenbaar, dat iedereen bij mekaar moeten organiseren :-X

We zijn benieuwd naar de foto's Dian!
ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat......  we hadden natuurlijk prachtig weer en dan is buiten met zo'n club wel prettig :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door