Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3131282
Angelique schreef: :-X :-X die dachten...zet er een krat overheen, dan wordt die niet gezien. Ik mag toch hopen dat die lui stuk voor stuk een vette douw krijgen.


Ja , dit mag wat mij betreft veel strenger worden aangepakt
Gisteren een dergelijk bericht , bij een z-huis . Reactie eigenaar .... de afspraak was uitgelopen  :-X
#3131348
Hier word ik om kwart over 6 a half 7 echt me bed uitgepest (was altijd 7 uur).
Kleed me aan en ga met de auto 3 minuten rijden naar het meer.
Ja schandalig he maar als ik het s morgens moet lopen dan kan ik naast me hond gaan zitten :-\ :-\
Dan klein stukje lopen dan ff rennen achter de bal aan 4 a 6 x dan naar het water en daar een tig x achter de bal aan.
2x droog rennen op het gras en hop naar auto toch gauw 30 a 45 min van huis geweest.

Dan rond 10 u ff plassen denk 10 min en rond 2 u weer.
Om half 7 laatste ronde die is iets groter 15 a 20 min.
Daar moet Bency het nu mee doen. Moet zeggen dat alleen s morgens vroeg hij dus ook echt enthousiast is.
We hebben geen tuin alleen balkon waar hij niet opkomt.
Later op de avond wil Bency echt niet meer naar buiten, alleen als we van visite (mijn dochter) zijn geweest wil hij nog wel een klein stukje wandelen.

alle andere dagen met normale of koude temperaturen is het 7 u kort rondje en om half 10 een ronde van 4a5 kwartier en dan weer s middags en avond een kwartiertje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door