Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3129645
Een goede kennelreiniger maar dan nog na een aantal jaar blijf je het ruiken en is het tegels en zand weg. Kennels (niet van ons particulieren) moeten urine dichte bodem hebben anders hele dikke boetes ivm milieu en zelfs de tent dichtgooien. Dat zegt wel iets over normale tegels/beton en urine.
Door Ramses1
#3129766
Gea1510 schreef: Ik heb een aantal weken terug de tuintegels met Biotex behandeld en de stank is weg.
Ja ik ook. Biotex voldeed en voldoet nog steeds prima.

Ze worden gewoon uitgelaten maar de reuen markeren wel ;(

Ouder topic.
Re: De tuin stinkt
« Reactie #4 Gepost op: 5 juni 2015 om 16:54:20 »
Citaat
Hier ook last gehad van stank.
Mijn reuen pissen af en toe tegen de heg en dat stinkt enorm :puke: :puke: :puke:
Ik heb er een paar emmers warm water met Biotex tegenaan gegooid en na drogen nog wat emmers met azijn water.
Weg stank! ;)
Werkt dus nog steeds  ;)
Laatst gewijzigd door Ramses1 op wo 01 jul 2015, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3129797
-Saskia- schreef: Ik gebruik groene zeep. Omdat ik het lekker vind ruiken én de verpakking zegt dat het biologisch afbreekbaar zou zijn.

Gieter met water, beetje groene zeep erin en naspoelen met de tuinslang. Op zich werkt het aardig, volgens mij. Of ik ruik het zelf gewoon niet.  ::)
+1

Chakotay blijft gewoon van mening dat de paal van de droogmolen er speciaal voor hem staat om tegen aan te kunnen zeiken  ::)
De urine loopt in het putje van de paal, spoelt dus niet weg in de regen en tel uit je winst :puke:  De groene zeepoplossing is tot nu toe het enige wat wel werkt.
Door Aprilsnow
#3129836
Ramses1 schreef: Ja ik ook. Biotex voldeed en voldoet nog steeds prima.

Ze worden gewoon uitgelaten maar de reuen markeren wel ;(

Ouder topic.
Werkt dus nog steeds  ;)
Daar was ik dus eigenlijk benieuwd naar. Onze welopgevoede hond pist niet op het terras maar wel tegen elke struik/klimop die hij tegenkomt in de tuin  :-X :-[
Naast de stank houden we niets over van de klimopheg, gelderseroos, kiwistruik etc. etc.
Durf de bosaardbeitjes die als bordervulling staan niet te eten omdat hij ook daar wel eens zijn pootje wil lichten  :-\
Door Anneloog
#3130519
Zou bakingsoda niet werken?  In huis werkt het wel goed heb het door dat biotex op was gebruikt nadat oude Frodo weer tegen wc deur had gepist en het de deur bijna introk er mee weg geboend eerst droog op gestrooid toen met natte borstel na geboend toen afgenomen met azijn watertje en niks geen geur meer. Op terras zou ik dan dus bakingsoda op urine plekken strooien daarna ff met natte boender/schrobber/luiwagen er over en dan weg spoelen met gieter azijn water.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door