Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3128202
Angelique schreef: Dat ze niet en masse op het forum zijn nog daarentoe, maar ik heb me in de loop der jaren iets te vaak moeten verbazen als een vrouw weer schreef dat manlief liever brokkies voerde, dat die het maar vies vond, eng vond, zeurde over luchtjes, bloedspatjes en weet ik veel wat nog meer. Dit terwijl ik altijd dacht dat juist mannen het misschien wel stoer zouden vinden, zo'n vleesetende hond in huis. Maar nee, helaas.
Aaah ik ben niet de enige met zo'n man  :biggrin2:

Manlief voert hier wel eens, maar hij voert geen 'stinkvis', geen 'stinkree' en hij had bij Hope ook veel moeite met de 'stinkhaas'. Hij portioneert mee, maar over het algemeen doe ik dat zelf. Voorraadbeheer, menu's maken etc doe ik zelf. Als ik onverhoopt niet thuis ben een paar dagen zorg ik voor een menu waarbij manlief niet over zijn nek gaat.
Ach, ik heb er geen moeite mee. Manlief vond dat een pup prima op brokken kan, want vlees kan later altijd nog als er problemen ontstaan. Hij vond het oké dat Nelson toch vers kreeg, en dus hoor je mij niet zeuren.
Door Femke
#3128219
Lizzy schreef:
Vroeger Paul, vroeger zaten hier ook mannen om andere redenen dan hondenvoer :biggrin2: :biggrin2:

Brings back some memories  :biggrin2:
Door jara
#3128262
Hier nog een man ... en ik doe alles zelf wat inkoop, portioneren en transporteren aangaat (met ondersteuning van de vrouw, dat dan ook wel weer).. niet zo heel actief meer qua posten en meedoen in de discussies hier. Qua Barfen is het nu inmiddels allemaal wel bekend, dus daar geen vragen meer over op dit forum, gebruik alleen de vraag en aanbod hoek eigenlijk nog. Wat de barplaats aangaat...dat tempo is niet te volgen qua vraag en antwoord en actie/reacties, dus lees af en toe nog mee maar daar blijft t verder bij.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3128263
Lizzy schreef: Ja, bij mij ook Femke ;D ;D
Hmm, voor diegenen die toen nog niet actief waren een tipje van de sluier??  :please: Riekt naar soapserie namelijk!  ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3128273
DJ en Doerak schreef: Hmm, voor diegenen die toen nog niet actief waren een tipje van de sluier??  :please: Riekt naar soapserie namelijk!  ;D ;D ;D
+1!

Net ook opgezocht wat een mooncup is  :o
ben geloof ik blij dat ik dat topic gemist heb  :P
Door Lizzy
#3128323
DJ en Doerak schreef: Hmm, voor diegenen die toen nog niet actief waren een tipje van de sluier??  :please: Riekt naar soapserie namelijk!  ;D ;D ;D
Geloof mij, dat wil je echt niet weten ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3128343
eelke schreef: Ik kan me ook wel voorstellen dat dat mannen afstoot ja  :-\ behalve mini dan.

Hier is de man ook erg voor het barfen hoor. Die verteld er het trotst over op feestjes en partijen. Maar die vind het verder niet zo nodig om dingen te lezen of uit te zoeken. Hij zou het verder ook prima vinden als ze normaal geent, 4 x per jaar ontwormt en een vlooien en teken pipet zouden krijgen.
Zo is het hier eigenlijk ook.
Hij vind het prima wat ik doe, maar als hij alleen zou zijn, zou hij er niet aan beginnen.  Hij geeft wel net zo graag de katten eten, uithalen laat hij aan mij over omdat ik nu eenmaal beslis wat ze eten  :biggrin2:, maar daarna elk zijn eigen portie over de potjes verdelen en geven, dat vind hij zeker geen probleem.
Hij ziet de katten even graag, maar als het over voeding of opvoeding gaat, dan neem ik gewoon meer de touwtjes in handen, lees me in en stel dan zaken voor, hij laat dat gewoon liever aan mij over...

Ik denk dat fora ook meer vrouwen aantrekken dan mannen, en zeker huisdierfora.  Mannen hebben gewoon minder de nood om zo te babbelen, laat staan over hun huishouden. Als ze dan al willen babbelen is het over zaken waar ze echt stoer trots op kunnen zijn, als auto's of motoren of flipperkasten...  :P
Ale, dat zal wel weer een veralgemening zijn, maar ik denk wel dat dat in grote lijn geldt.
Terwijl vrouwen over hun kinderen en hobby's en zeker ook hun geliefde huisdieren willen praten.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3128360
pluk schreef: +1!

Net ook opgezocht wat een mooncup is  :o
ben geloof ik blij dat ik dat topic gemist heb  :P
Eeuwig zonde dat dat topic verdwenen is.  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door