Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3127679
Net 40, maar mijn huid wordt sneller oud hier in dit buitenleven dan in NL. Dat zie ik als ik mezelf met mijn zussen vergelijk, die ouder zijn. Ik was mijn gezicht zelden met warm, maar meestal met koud water, en gebruik daarbij geen zeep, drink genoeg water, smeer soms wat kokosolie en wat schijnt te helpen, maar waar ik geen discipline voor heb is dagelijks gezichtsspieroefeningen doen.
#3127686
Danny schreef: Tja ik ben nog geen 40 +...
Maar gebruik de verzorgingsspullen van Vichy, vind ik erg fijn. Nu de Ideal gezichts creme, en ik heb het idee dat mijn huid er wel van opknapt  ;)
Vichy heeft heerlijke spullen.

Ik ben enorm allergisch voor van alles en nog wat en dit is een van de weinige dingen waar ik tegen kan. Roc heb ik ook gebruikt, maar dat vind ik niet lekker ruiken en ook minder z'n werk doen.
Rimpels krijg je toch, dat ga je niet tegen, maar als je je huid een beetje soepel kunt houden door er een goeie crème op te smeren, waarom niet?

Ik gebruik Nutrilogie 2, heb een erg droge huid en deze crème is erg fijn daarvoor, maar ik wissel het ook wel eens af.
#3127687
Lizzy schreef: Aha, dus echt een compliment, coming from her :-X :biggrin2:
Even googlen. Waar haal je die bio arganolie? Is dat niet rete-duur?
Het is inderdaad rete-duur in aanschaf, maar in gebruik valt het gelukkig mee. Ik koop het bij gezonder.nu en het goedkoopst is geloof ik €45 voor 250 ml. Ik doe met zo'n fles dan zeker wel een jaar want je hebt er weinig van nodig. Ik smeer het ook op mijn ogen, dat scheelt ook weer oogcreme.
#3127703
Boeffie Blafmans schreef: Net 40, maar mijn huid wordt sneller oud hier in dit buitenleven dan in NL. Dat zie ik als ik mezelf met mijn zussen vergelijk, die ouder zijn. Ik was mijn gezicht zelden met warm, maar meestal met koud water, en gebruik daarbij geen zeep, drink genoeg water, smeer soms wat kokosolie en wat schijnt te helpen, maar waar ik geen discipline voor heb is dagelijks gezichtsspieroefeningen doen.
Ja, jouw huid moet een hoop doorstaan! Zon, kou, wind. Alles. Maar ik denk dat een goede creme geen kwaad zou kunnen. Of olie. En kokosolie...? Ik denk niet goed genoeg :-\
#3127709
Ik denk dat het meeste toch erfelijkheid is. Zo is mn moeder pas een beetje gaan rimpelen toen ze half de 50 was en heeft nu als 60+er best een jonge huid (ze is overigens wel een grijze duif  :biggrin2: ). Als ik foto's bekijk van mn oma vroeger, kreeg zij ook pas laat rimpels. Mn moeder is overigens geen zonaanbidder en smeert niets.
Ik mag me als 30+er, ondanks wallen en kringen onder de ogen en kind op de rug en kar met gezinsboodschappen, nog geregeld legitimeren.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door