Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3127612
Angelique schreef: Helpt het...als je bedoelt of ik het einde van de dag haal...ja, het helpt, maar als je je gepasseerd voelt omdat ze bij de appie niet om je id vragen als je bij de kassa staat met een fles wijn, dan kn ik zeggen...nee, het helpt niet  :biggrin2:

Hier staat een tube van nivea bbcream oid. Zo,n handig 2 in 1 smeerseltje.
+1
de gewone en de gekleurde variant...ik ben sowieso errug van de nivea..zijn regelmatig 2=1 of zo bij de drogisterij-giganten ..
Of het helpt....ga zo ff kijken...heb gisteren 1,5 uur geslapen vanwege een misselijke hond en toen dacht ik 's ochtends..."daar kan zelfs nivea niet tegen op"  ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door Summerditches op wo 24 jun 2015, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.
#3127613
Ik ben op natuurlijke verzorging overgestapt omdat ik van gewone gezichtscrèmes van die rode wangen kreeg. Ik gebruik nu afwisselend sheabutter van lulucreme.nl en goede biologische arganolie. Beide zouden ook tegen rimpels werken. Mijn schoonmoeder zei pas dat ik nog weinig rimpels heb, en omdat ze meestal niet zulk positief commentaar levert (en dat is dan nog zacht uitgedrukt ;)  ) helpt het blijkbaar echt tegen rimpels.
Laatst gewijzigd door Barfy op wo 24 jun 2015, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
#3127626
Angelique schreef: Helpt het...als je bedoelt of ik het einde van de dag haal...ja, het helpt, maar als je je gepasseerd voelt omdat ze bij de appie niet om je id vragen als je bij de kassa staat met een fles wijn, dan kn ik zeggen...nee, het helpt niet  :biggrin2:
;D ;D ;D Dat dus!

Selbst bin ich erg von de Naturkosmetik, onder het motto: het milieu hoeft niet te lijden onder mijn vergeefse pogingen jonger te lijken :biggrin2: , dus ik doe het met de LL-serie ("für die reife Haut" ::) ) van Annemarie Börlind. Niet heel goedkoop, maar zolang jeugdigen in het openbaar vervoer niet opstaan om mij hun zitplaats aan te bieden, doe ik net of het helpt. ;D
#3127630
Uhhhh.... Meestal Etos Hydraterende dagcrème (en als ik het niet vergeet ook de nachtcrème), deze is voor tussen de 30-45 en anders neem ik die van tussen de 40-50....... En idd als Nivea in de aanbieding is, de Q10....... Ik gebruik veel van Etos huismerk, shampoo, body lotion, make-up...... Deo wel van Dove.....
Maar of het helpt????? Na het douchen voelt mn gezicht erg droog en trekkerig, zeker in de winter..... Maar als ik bij mn ouders in Portugal douche, heb ik eigenlijk geen dagcrème nodig, het water is daar een stuk zachter......l
#3127637
Ik ben bijna 40+ en heel eerlijk... Die merken die beloven dat je door gebruik van hun producten minder rimpels krijgt, daar geloof ik geen bal van. Het is belangrijk om veel water te drinken, zodat je genoeg vocht in je huid hebt. Daar kan geen (duur) smeersel tegenop. Na / tijdens het douchen (ik doe dat 's avonds voor het slapen gaan) je huid insmeren met olijfolie zodat de vocht in je huid blijft. Als je dit vindt stinken kun je bijvoorbeeld ook amandeloie, kokosolie of een massageolie op natuurlijke basis nemen. Rimpels zijn volgens mij genetisch bepaald en hebben voor een groot deel ook met je levensstijl te maken. Roken en veel in de zon zijn zonder goede bescherming dragen er ook toe bij dat de huid snel ouder wordt.

Dag en nachtcrème zijn qua werking gelijk. Het ernige verschil is dat de nachtcrèmes meestal wat vetter zijn en heten daarom nachtcrème. Ik smeer daarom ook overdag een nachtcrème (droge huid, ik drink te weinig en op het werk een airco), tenzij ik foundation draag. Dan neem ik wel een dagcréme. Mijn verzorgingsproducten zijn net als bij Frau Antje op basis van "Naturkosmetik", maar dan van de lijn van Alverde (DM). Al die dure crèmes die een jongere huid beloven zitten vaak vol giftige stoffen die juist het tegendeel bewerkstelligen en gevaarlijk zijn voor de hormoonhuishouding.

Oh ja... Op mijn (nieuwe) werk werd ik in het begin door veel collega's op 25 geschat, terwijl ik 39 ben en toch echt wel rimpels heb  ::)  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Mowgli op wo 24 jun 2015, 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door