Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3127793
De Q10 cremmetjes van de Lidl,lekker spul en een fijne geur.
Pas geleden in een test als beste antirimpel creme bevonden.
Maar ja 50+....... Rimpels zijn er wel hoor!

Weet je wat ik zo vies vind van zo'n creme met een tintje? Dat je toch bruin afgeeft,hoe subtiel het ook is volgens de verpakking. Bruin aan je bloesje en aan de kraag van je vest .....blehhh
#3127802
Borke schreef: Clinique gebruik ik al bijna 30 jaar - dus ja 40+ ben ik zeker wel :-)

Ik heb wel andere goedkopere producten geprobeerd, Clinique is erg duur, maar ik kom er steeds op terug.
Mijn huid is gewoon erg gevoelig, met Clinique heb ik geen klachten.
Daarbij beschermt die dagcreme ook tegen de zon.
Bij echt heel zonnig weer en de hele dag buiten, gebruik ik de dagcreme van Louis Widmer, prima spul en betaalbaarder, factor 30 en ook ongeparfumeerd.

Ik wordt altijd jonger geschat dan ik ben, ik denk dat ik minder rimpels heb dan de meeste leeftijdgenoten. Ik smeer echt consequent vanaf mijn 25e, maak altijd mijn gezicht goed schoon, gebruik nauwelijks make up en drink sloten water.
Als je zoals ik een hele gevoelige huid hebt, dan maakt het echt veel uit wat je smeert. Van goedkopere cremes (meerdere geprobeerd toen Leo zijn baan kwijt was, kreeg ik huidproblemen...
Ik denk dat heel veel in de genen zit, of je veel onbeschermd in de zon zit (doe ik nooit) en van roken (wat ik niet doe) wordt je huid ook niet mooier en soepeler.
Clinique vond ik ook heel erg fijn ja en daar zou ik het liefste bij gebleven zijn, maar die is domweg best duur.
Ik smeer ook al vanaf jong. Heb altijd erg veel gezwommen, wedstrijdwemmen dus veel trainen. En ja, chloorwater is niet echt heel goed voor je huid. :-X
#3127808
+1
constance.blokzijl schreef: ....gewoon oil of olaz... Zowel de dag alsnachtcreme, tja en of ik er jonger door lijk? De meeste .......
ziet niemand dat ik al bijna bij de 40 ben
die laatste houd ik er maar in... :P :biggrin2:
Ik heb de heul gewone Ulay Olay zoals mijn oma altijd zei, en die trekt snel in zonder gedoe. Alleen jammer dat ik rosacea heb sinds een jaar of wat, dus daar gaat Rozex op. En wat koekje zegt; het is ook genetisch bepaald hoe erg de boel kreukt. Het voorgeslacht ziet er nog best fris en fruitig uit, ten opzichte van de leeftijd. Het krukt en kraakt, maar de schil is nog wel aardig.
Het enige wat echt werkt als de boel op rozijnen gaat lijken is snijden en straktrekken tot achter de oren en vooral niet roken. Roken is funest.
http://www.wtf.nl/lijstjes/23856/roken- ... lhuid.html
#3127809
K&D schreef: +1
die laatste houd ik er maar in... :P :biggrin2:
Ik heb de heul gewone Ulay Olay zoals mijn oma altijd zei, en die trekt snel in zonder gedoe. Alleen jammer dat ik rosacea heb sinds een jaar of wat, dus daar gaat Rozex op. En wat koekje zegt; het is ook genetisch bepaald hoe erg de boel kreukt. Het voorgeslacht ziet er nog best fris en fruitig uit, ten opzichte van de leeftijd. Het krukt en kraakt, maar de schil is nog wel aardig.
Het enige wat echt werkt als de boel op rozijnen gaat lijken is snijden en straktrekken tot achter de oren en vooral niet roken. Roken is funest.
http://www.wtf.nl/lijstjes/23856/roken- ... lhuid.html
Sorry,  :offtopic2:

Ik kan er absoluut niet tegen, Rozex; krijg er hele nare uitslag van.
Nog erger dan de rosacea zelf, dus ben er na 3x proberen (in anderhalf jaar tijd) maar mee gestopt.  :-\

Werkt het voor jou goed?  :)
#3127824
ik ben 40+  :-[ :biggrin2:
en smeer al vanaf jongs af aan dagcreme. Elke keer wisselend. Meestal de dure merken en sinds een paar jaar doe ik af en toe ook een serum eronder.
Ik heb nog echt niet veel rimpels, maar denk inderdaad dat het een deel genetisch bepaald is. Veel water drinken is net zo belangrijk! En ik zou ook beginnen met een nachtcreme. Goed hydrateren die handel!
#3127838
-Annemarie- schreef: Sorry,  :offtopic2:

Ik kan er absoluut niet tegen, Rozex; krijg er hele nare uitslag van.
Nog erger dan de rosacea zelf, dus ben er na 3x proberen (in anderhalf jaar tijd) maar mee gestopt.  :-\

Werkt het voor jou goed?  :)
Ja, gelukkig wel. Maar ik heb het niet zo heel erg, het is bij vlagen. Ik heb de gel die bij velen inderdaad niet lekker werkt. Het spul werkt gelukkig goed genoeg om de ontstekingen onder controle te houden.
#3127845
Lizzy schreef: Ja, jouw huid moet een hoop doorstaan! Zon, kou, wind. Alles. Maar ik denk dat een goede creme geen kwaad zou kunnen. Of olie. En kokosolie...? Ik denk niet goed genoeg :-\


(ik ben bijna 30)

Pure kokosolie is heel goed voor de huid. En zou niks anders gebruiken dan kokosolie.
Ik geloof dat ingrediënten uit de natuur toch het beste is. Vooral met al die toevoegingen in die potjes  :nono2:, het blijft wel op je huid zitten tot je weer doucht/gezicht wast.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door