Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Thurin
#3133206
dank jullie wel allemaal....inmiddels alle drains al weer kwijt dus gaat lekker
Sonja schreef: Dat is heel goed nieuws!
Sterkte met het verdere behandelplan! Wordt het nu alleen Herceptin of toch ook hormoontherapie?
Aan littekens heb ik zelf nooit iets bijzonders gedaan. Wel braaf oefeningen gedaan om na het okselkliertoilet m'n linkerarm weer even mobiel te krijgen als m'n rechter. In het begin trok het litteken dusdanig dat ik die arm niet meer volledig omhoog kon strekken, maar dat is wel goed gekomen.
ik krijg woensdag te horen wanneer de bestralingen gaan beginnen. En ja helaas wel herceptine voor een jaar en 7 jaar hormoontherapie.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3133348
Thurin schreef: dank jullie wel allemaal....inmiddels alle drains al weer kwijt dus gaat lekker

ik krijg woensdag te horen wanneer de bestralingen gaan beginnen. En ja helaas wel herceptine voor een jaar en 7 jaar hormoontherapie.
Dan heb je nog aardig wat voor de boeg. Maar met het goede nieuws in je achterhoofd ga je je hier ongetwijfeld goed doorheen slaan.
De bestralingen vond ik zelf trouwens wel meevallen. Heb er niet veel last van gehad. Beetje jeukerige huid, maar verder geen problemen. Ging er gewoon op de fiets naartoe.
Door Thurin
#3177914
Inmiddels zijn we al weer een paar maanden verder en er is een hoop gebeurt....hier een kleine samenvatting....

De bestralingen ben ik goed doorheen gekomen maar toen ging het helaas fout....
Ik was gestart met de hormoontherapie maar deze was helaas niet voldoende waardoor er toch besloten werd om mijn eierstokken te verwijderen.
Na deze operatie leek alles goed te gaan totdat ik goed ziek werd. Kon geen eten of drinken binnen houden en binnen drie dagen was mijn geamputeerde borst zo groot geworden als een bowlingbal...net zo paars en net zo glimmend....

Verstramd door de pijn naar de arts, die mij meteen opnam en aan een antibiotica infuus legde...helaas was dit niet voldoende en hebben ze mij na 5 dagen alsnog geopereerd en alles verwijderd en schoongemaakt (1,5 liter vocht e.d. is eruit gekomen). Na deze operatie voelde ik mij stukken beter en alles leek de goede kant weer op te gaan....
Maar helaas tot op de dag van vandaag krijgen ze de ontsteking niet onder controle en de oedeemvocht blijft toenemen...en alsof dit allemaal nog niet genoeg is is mijn hartpompfunctie zo ver gedaald dat ze mijn herceptine kuur hebben stopgezet tot nader order......

pff ik had zo gehoopt klaar te zijn met het ziekenhuis wereldje maar helaas......maar goed....niet klagen maar dragen is mijn motto en dat doen we dus ook. Ik werk ondanks alle tegenslagen weer fulltime en hoop dat dit alles snel voorbij zal gaan......
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3177918
Ik vind dat je zeker niet klaagt!!! Pfffff het is nog al niet wat wat je op je bordje krijgt en hebt gekregen, je bent een kanjer in mijn ogen!!! Ik hoop dat je je toch gauw echt beter zult gaan voelen. :-*
Door Lizzy
#3177920
Allemachtig, wat een tegenslagen :-X :'( :'( :'(

Wat doen ze nu om de ontsteking verder te lijf te gaan?

Dikke knuffels! Ik vind dat je trouwens best ook eens mag klagen hoor :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#3177961
Mijn god wat vreselijk! Wat heb jij veel te verduren! Jij mag klagen en wij(anderen)dragen!!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel :bigarmhug: :-*
Door Anne in Zweden
#3178043
Mijn hemel! Klaag jij maar lekker hoor, jij mag! Het is ook niet niets wat je voor je kiezen krijgt. Kan me voorstellen dat je er soms moedeloos van wordt. :(
Helaas is dit zo'n proces waar je niet gewoon even de boel bij kunt stilzetten om op adem te komen; als je ermiddenin zit, moet je ook door. Goed en dapper van je dat wat dat betreft het hoofd koel houdt. :-*
Dat 2016 maar een flink wat beter jaar mag worden voor je! Sterkte met alles!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door