Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3124145
BN'ers.......  Jaaaaren geleden wel. Toen we ons nog in de bewoonde wereld begaven. Ergens in de jaren '80.  ;D

Heb met Paul de Leeuw in het vliegtuig gezeten, terug uit Griekenland. En in een Japans restaurant aan tafel met Bassie, of was het Adriaan? Een van de twee in ieder geval. Het heeft duidelijk geen indruk gemaakt.  :P ;D

Oh en Anky, als ik mee was met een jurylid om te schrijven.
#3124149
Af en toe zag ik Wilfried Finkers bij het boodschappen doen. Jaaaaren geleden zag ik Anita Meijer in een knalroze trainingspak met haar dochtertje. Oh ja, en ooit Mr. Marsipulami Christian, wachtende op het vliegtuig op Mallorca. Dochterlief heeft Derek Ogilvie een keer in de bieb gezien en een boekenlegger met handtekening gebietst.
#3124152
Hier waar ik nu woon niet in de polder . Ik kom oorspronkelijk uit t Gooi ( Bussum) en daar is het heel normaal om Linda de Mol , Caroline Tensen , Jan Mulder en zn vrouw , Bavo Galema , Ad Visser en vele anderen tegen te komen of als klanten in de winkel te krijgen 
#3124161
In de tijd dat ik nog fanatiek aan schaatsen en wielrennen deed kwam ik vrijwel dagelijks bekende sporters tegen. Sommigen kende ik zelfs persoonlijk. O, en Sander Janson ben ik laatst nog tegen gekomen. Dat is een oud-studiegenoot van me. En een keer zat Gordon in een restaurant aan het tafeltje naast ons.
#3124178
Ik heb op dezelfde school gezeten als de broerjtes de Boer (voetballers), als ze bij hun ouders op bezoek waren kon je ze aantreffen in snackbar De Schuit in het dorp Grootebroek waar ze vandaan kwamen. Ik heb ze daar ook wel eens gezien toen ik daar patat ging eten.
Toen ik als meisje van 16 met mijn vriendin in Amsterdam was, wisten de de weg niet, dus hielde we de eerste de beste persoon aan om de weg te vragen, dat was Lex Goudsmit. Later die dag was ik met diezelfde vriendin op de Alber Cuypmarkt stonden we in een kraam met cd's bij een platenzaak, stond de zanger van Faith No More daar ook in de cd's te struinen.
Toen ik tijdens mijn opleiding in Amsterdam Oost op kamers woonde, en ik op een avond een rondje ging fietsen, kwam ik de Foofighters tegen. Die zouden die avond in paradiso optreden, volgens mij verbleven ze in het Amstelhotel en liepen ze vanaf het hotel naar paradiso.
Mijn oom en tante hadden een bakkerij in een dorpje in de buurt van Hilversum. In dit dorpje zijn ook geluidsstudio's waar geregeld bekende BN-ers voor opnamen kwamen. Vaak kwamen ze dan in de bakkerswinkel bij mijn tante een halfje wit kopen. Als ik bij mijn tante en oom op bezoek waren, riepen ze me zachtjes en lieten me vanuit de keuken om een hoekje de winkel in kijken (de keuken was achter de winkel). Zo heb ik de Kermisklanten (spelen accordeon) gezien en ik geloof Anneke Grönloh (die van brandend zand) gezien.

Waar ik nu woon in Berlijn, wonen heel veel "Promi's", oftwel BD-ers (bekende Duitsers)  in de buurt en zelfs in de straat, die ik vaak zie, maar dat telt natuurlijk niet.
#3124206
Ik heb een keer hoe heet ie ook alweer in de bijenkorf gezien. Verder had ik nog wel mensen kunnen zien in Amsterdam, dan stootte mijn gezelschap mij aan en zei: 'kijk dan, dat is ...' maar als ik keek zag ik het niet. Niet zo'n scherp oog voor, denk ik. Of te diep in gedachten verzonken. Vroeger liep ik mijn eigen moeder op straat voorbij, zag ik haar niet.
#3124212
Ik heb arie boomsma met zijn chihuahua tomato Bij de dieren arts gezien.

Die presentator van dwdd zien fietsen op zijn veels te kleine fietsje.

Nog wel meer bekende mensen zien fietsen of auto reiden hier in Amsterdam, maar weet hun naam niet meer  ::) en geen zin om op te zoeken  :P

Niet ik zelf maar mijn opa heeft eens prinsens Beatrix ( voor ze koningin was ) een schop gegeven  8)
Hij stapte op zijn fiets terwel hij naar mijn oma zwaaiden en zij liep net achter zijn fiets langs  :boxed:
Dat krijg je als man van 2 meter op een te klein fiets  :biggrin2:
#3124217
Maxi's 3-tal schreef: Ik heb Lizzy in het echt ontmoet.  :biggrin2:
;D ;D ;D, mafkees ;D

Ik ben wel eens een soort van BN'er tegen gekomen zonder het te weten :biggrin2:

Ik was nog niet zo lang geleden bij een "huiskamer" optreden van mijn zus met haar man. Daarna was borreltijd. En ik raak daar in gesprek met een aardige vent. We hebben echt ontzettend gelachen. En ik zag wel dat hij mij op bepaalde momenten een beetje vaag aan zat te kijken. Maar geen aandacht aan besteedt verder. Zegt mijn moeder op de terugweg "jij had er werkelijk geen idee met wie je zat te kletsen he?". Dus ik zeg "hoebedoelu?". Zegt mijn moeder "schat, je zat gezellig te kletsen met Eric Vloeimans, hij is een nogal bekende trompettist en je reageerde ook echt een paar keer als een beetje blond, duidelijk dat je niet wist tegen wie je het had". En nog zei die naam mij niks. Maar toen ik thuiskwam en tegen Leo zei "ik heb gezellig staan kletsen met ene Eric Vloeimans, keek Leo ongeveer zo:  :o :o :o :o. Twee dagen later vertelde hij aan zijn Jazz-vriend "Die Liz, heeft twee dagen geleden gezellig met Eric Vloeimans staan praten, blondje wist alleen niet wie ze tegenover zich had". Ik zweer je, ik moest echt even googlen. En toen dacht ik "Ja! Die heb ik wel eens bij DWDD gezien" :biggrin2:. Ik werd door Leo en zijn vriend Kees uitgescholden voor cultuur barbaar :biggrin2:

Ik ben ook wel eens een BI'er (Bekende Ier) tegen gekomen. Michael Flatley. Zelfs wat mee gedronken 8)
#3124222
Jochen Meijer en Nico Dijkshoorn wonen hier in Leiden, die km ik weleens tegen in de stad, winkelend. Verder MarK Rutte en Pechtold.

We bezoeken regelmatig de schouwburg en veel artiesten komen na afloop nog even wat drinken of er zitten BN'ers in de zaal. Wilbert Gieske, Heddy Lester, Bassie bij een premiëre van een voorstelling vorig jaar. Viictor  Löw (ging even zijn hondje uitlaten na de voorstelling), Pierre Bokma George van Hout, Tom de Kets en Leopold Witte, na afloop van de 3 toneelstukken van de verleiders. Brigitte Kaandorp na haar voorstelling de Bonbonniërre. Pfff zo heb ik er nog wel een zwikkie gezien, soms ook gesproken en door Jochem ben ik zelf gekust  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door