Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3125104
petralita schreef: even ter indicatie: Ik heb geen zand liggen:
5*2*2=20 kuub, een kuub zand kost al gauw 50euro of meer...
even uitgaande dat de vijver van 1 meter diep naar 2 meter diep loopt kom ik uit op 15 kuub
15m3 * €50,- = 750euro of meer.

Weet je trouwens zeker dat je zand wil en geen zwarte grond?
Een kuub zand kost €10-€15 bij een zandhandel daar in de buurt ::)

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3125109
Is me id verteld dat zand best mee valt kwa prijs...
...helpen mee graven, zou best willen denk alleen dat mn rug t wat minder vind..daarbij is t vervoer ook nog eens een probleem
Door Lil
#3125139
Mini's 3-tal schreef: Een kuub zand kost €10-€15 bij een zandhandel daar in de buurt ::)

Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk
Gewoon zand heb je voor 12 euro of zo. Zilverzand kost volgens mij ook nog geen 50 euro, maar kan zijn dat het goedkoper is omdat ze dat hier "om de hoek" winnen.
Door orinake
#3125140
Me and my boys! schreef: Is me id verteld dat zand best mee valt kwa prijs...
...helpen mee graven, zou best willen denk alleen dat mn rug t wat minder vind..daarbij is t vervoer ook nog eens een probleem
ik vrees inderdaad dat vervoer het grootste probleem zal zijn :) Fanne heeft beslist dat hij een kraantje gaat huren om hem uit te graven :p
Gebruikersavatar
Door Radja
#3125150
Toch denk ik dat je grond bedoelt,want mijn zoon,hovenier,zegt dat 10 kuub grond €50,- kost en dat is idd niet duur!
Door Lil
#3125214
Radja schreef: Toch denk ik dat je grond bedoelt,want mijn zoon,hovenier,zegt dat 10 kuub grond €50,- kost en dat is idd niet duur!
Klinkt inderdaad normaler.
Door C@rine
#3125225
Even ter verduidelijking,
Zand is Witzand daar groeit niets op.
Zilverzand is om te voegen, kun je ook niets mee.
Grond is zwart om in te planten.
Pas wel op met zeggen dat ze gratis bij jou af kunnen geven omdat je niet weet waar het vandaan komt.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3125538
op mp willen ze de vissen voor een zak chips bij wijze van spreken...
via een koi forum komen vanavond 2 mensen kijken... helaas niet voor alles maar goed.... als er een begin is!
Door Lizzy
#3125679
Me and my boys! schreef: hey lizzy...die link die je me gaf.... komen zo 2 mensen kijken!! 8)
Kijk, DAT is mooi nieuws! Ik hoop dat je een nieuwe baasje voor ze vindt :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door