Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3123325
Zo de dag zit erop..... Moest ik ook nog halsoverkop naar Ikea. Eddie komt thuis met een bos bloemen, die ik echt met 2 handen vast moest houden!  :o :o En uiteraard paste die alleen in een grote groen emmer. Nou dat was hem dus niet. Daarom maar naar Ikea waar ik een hele mooie glazen pot heb gekocht en daarna door naar de Mediamarkt om voor mijn andere verjaardagsgeld een nieuwe digitale camera te kopen (Sony Cybershot DSC-HX50). Verder heb ik overheerlijke bonbons gehad (Eddie weet ze wel uit te zoeken), heerlijk ouwe wijvenpakket van K&D (ouwe kaas, harde worst en Twents wandelvoer), pap betaalt de lijst om het borduurwerk (foto volgt) en een prachtige pot met planten van andere lieve vrienden. Schandalig verwend dus! :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3123431
Kim_S schreef: Tis je gegund!  :-*
Lief van Eddie!!! :)
Pstttt..... niet verder vertellen Kim... Hij is net zo lief als hij groot is (en da's behoorlijk).  :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3123435
Pauline schreef: Zo de dag zit erop..... Moest ik ook nog halsoverkop naar Ikea. Eddie komt thuis met een bos bloemen, die ik echt met 2 handen vast moest houden!  :o :o En uiteraard paste die alleen in een grote groen emmer. Nou dat was hem dus niet. Daarom maar naar Ikea waar ik een hele mooie glazen pot heb gekocht en daarna door naar de Mediamarkt om voor mijn andere verjaardagsgeld een nieuwe digitale camera te kopen (Sony Cybershot DSC-HX50). Verder heb ik overheerlijke bonbons gehad (Eddie weet ze wel uit te zoeken), heerlijk ouwe wijvenpakket van K&D (ouwe kaas, harde worst en Twents wandelvoer), pap betaalt de lijst om het borduurwerk (foto volgt) en een prachtige pot met planten van andere lieve vrienden. Schandalig verwend dus! :-*
Klinkt als een heerlijke geslaagde dag!
Alsnog van harte gefeliciteerd  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door