Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3139903
Aardappeltjes uit eigen tuin in de oven met olijfolie/zeezout/peterselie, boontjes uit de tuin, spekjes/ui/champ mengsel erbij en een 'black angus burger' van Appie. Man wat was dat ding zout!!!! Bah!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3139948
Dit...

Afbeelding

Nadat het de oven in geweest was  :biggrin2: Was wel lekker, mocht iets meer kruiden hebben. Werd wel meer natte bende onderin de schaal dan ik leuk vond. Maar goed, de pitamienen zijn weer binnen.

Oh ja, we hadden er de meest ranzige  visburgers bij die je kan verzinnen. Zogenaamde duurzame kabeljauwburgers van de Lidl. Werkelijk, het waren droge meelplakken met wat tot zelfde meel gemalen vis erin wat in de verte nog niet naar kabeljauw smaakte.  >:(
Door Mowgli
#3139957
Gebraden rijst met veel groenten.  En morgen weer, maar dan koud, omdat ik een vroege avonddienst heb. Ik wil mijn eten niet in de magnetron opwarmen, bovendien smaakt koude gebraden rijst met groenten prima :)
Door K&D
#3140180
Komkommer. Uit eigen tuun van de moestuuntjes. En daarbij een bal, piepers, sla, zachte Turkse kaas en wat sju. Maar het gaat om de komkommer. :biggrin2:
We hebben er nog 2 hangen en bewonderen deze wereldwonderen dagelijks tot slachtrijp. :)
Door Lizzy
#3140199
Angelique schreef: Dit...

Afbeelding

Nadat het de oven in geweest was  :biggrin2: Was wel lekker, mocht iets meer kruiden hebben. Werd wel meer natte bende onderin de schaal dan ik leuk vond. Maar goed, de pitamienen zijn weer binnen.

Oh ja, we hadden er de meest ranzige  visburgers bij die je kan verzinnen. Zogenaamde duurzame kabeljauwburgers van de Lidl. Werkelijk, het waren droge meelplakken met wat tot zelfde meel gemalen vis erin wat in de verte nog niet naar kabeljauw smaakte.  >:(
Ziet er lekker uit! Wat zit er allemaal in?

Die ranzige burger klinkt heel ranzig :-X
Door Anneloog
#3140208
Pittige opgepimpte  bolognese pastasaus ( saus uit pot dus)  met dus heel veel groenten erdoor runder gehakt extra sambal en Italiaanse kruiden en blikje tomaten puree  dit samen met Witte pasta  nr 44 Barilla pasta :D en vers geraspte jong belegen kaas erover.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door