Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3130706
Eerst wilde ik iets Indiaas maken met bloemkool...maar het wordt een pastasalade met salsa verde en misschien ham.
Altijd lekker, zo'n prutje/dressing die je ff hakselt in de keukenmachien en waar kappertjes in gaan en zo  :)

Voor morgen denk ik ook een pastasalade, heb nog Chinese kool liggen....tomtiedom...receppie zoeken  :D
Door - pien -
#3130854
- pien - schreef: Eerst wilde ik iets Indiaas maken met bloemkool...maar het wordt een pastasalade met salsa verde en misschien ham.
Altijd lekker, zo'n prutje/dressing die je ff hakselt in de keukenmachien en waar kappertjes in gaan en zo  :)

Voor morgen denk ik ook een pastasalade, heb nog Chinese kool liggen....tomtiedom...receppie zoeken  :D
Afijn: 3 keer is scheepsrecht  :biggrin2:
Meneer pien heeft de Thai Stove aangestoken en het werd wokgroente met groene currypasta, met wat extra limoensap, trassi en knoflook  :D Mie erbij.
Voor morgen heeft hij een lamsbout'je' meegenomen. Altijd fijn, zo'n man die weet waar je blij van wordt  8)
Nu een lekker receptje opzoeken.
En nog iets leuks doen met de Chinese kool én bloemkool die er nog steeds liggen  ::)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3130859
Meneer had een heerlijke gado gado klaargemaakt. En sate van de bbq.  Fijn als je zo aan kunt schuiven.  :)

Of zoals -pien- het heel terecht zegt: altijd fijn, zo'n man die weet waar je blij van wordt.  8) :)
Door - pien -
#3131105
-Annemarie- schreef: Meneer had een heerlijke gado gado klaargemaakt. En sate van de bbq.  Fijn als je zo aan kunt schuiven.  :)

Of zoals -pien- het heel terecht zegt: altijd fijn, zo'n man die weet waar je blij van wordt.  8) :)
:thumbup:
Door Mowgli
#3131120
ok weet het nog niet. We moeten vroeg eten omdat mijn Schatzi om 17:30u. een afspraak met zijn beste vriend heeft, f ik eet alleen. Er is voor vandaag 40 graden voorspeld, ik moet er even nog niet aan denken in de keuken te staan met deze hitte....
Door K&D
#3131124
-Saskia- schreef: Afbakbroodjes met kaas.  :biggrin2:
#gevarieerd
je kent het verhaal van de UT student met scheurbuik? Die at alleen maar afbakpizza's en zo met kaas... :biggrin2:
Z'n tanden gingen wat losjes zitten... ::)
Door Lizzy
#3131132
El_Kato schreef: De eimuffins van Lizzy, van een paar pagina's terug, zou je die kunnen invriezen? Dat kan natuurlijk altijd maar zijn ze nog lekker dan  :)
Er stond bij van wel!
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3131144
K&D schreef: je kent het verhaal van de UT student met scheurbuik? Die at alleen maar afbakpizza's en zo met kaas... :biggrin2:
Z'n tanden gingen wat losjes zitten... ::)
Ik vul mijn gevarieerd dinerpatroon aan met fruit en vitaminepillen. #scheurbuikpreventie  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door