Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3122033
Daar ben ik ook goed in. Hoewel ik in een zeer gestructureerde chaos leef normaal. Het ging nu fout omdat iemand ze in een kast had gelegd.

Wie bewaard er nu dingen in een kast!? Jeetje!
#3122104
Nynke schreef: Wij krijgen over een dikke maand een hondje erbij. Hij gaat Yesco heten en is 2 jaar en 3 maanden. 30 cm hoog, gewicht weet ik niet. Hij woont in een asiel in Roemenië.
1 hond is geen hond.  8)
Wat leuk Nynke en wat ziet hij er schattig uit  :smitten:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3122159
succes Hanna!

Hier weer thuis na bezoekje DA. Drain is er nu uit, volgende week maandag terug om de hechtingen eruit te laten halen.
Kan iemand de tijd even 2 weken vooruit spoelen zodat Dinky weer lekker in huis rond mag lopen ipv in de bench te moeten zitten?
#3122244
Ronald schreef: Nou.. Ik heb torvallig laatst helemaal zelluf iets teruggevonden, hoor! Afbeelding
Angelique zei ook zo ongeveer 100%, dat betekent dat jij en ik af en toe zelf iets terugvinden, anders was het precies 100%. En daarbij, ik vind altijd veel beter de weg terug dan veel meer dan de meeste vrouwen.
Door Nynke
#3122247
AnnemiekevD schreef: Wat leuk Nynke en wat ziet hij er schattig uit  :smitten:
Dankjewel, dat vind ik ook  :smitten: :smitten: :smitten: 

Kreeg vanmorgen een berichtje dat hij misschien op 28 juni al aankomt in NL  :wiggle: 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door