Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3136977
Ahhh zo'n klein vogeltje met een berensnuit :smitten: kan me er wel wat bij voorstellen!

Ik heb een probleem. Ik wil weer een grote ronde gaan lopen maar de guppen zijn het beu. Die moesten we gisteren al het bos door sleuren. Niet vooruit te branden. Luie bankaardappels.  >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3136984
Pas maar op dat de guppen je niet aanklagen  :biggrin2:

Hier gisteravond met een stel heerlijk naar het water geweest. Kon wel merken dat het vakantie is, best druk, er liepen nog 2 mensen. Iig ligt vandaag het halve strandje weer hier door de hut verspreid, dus zal ik er straks maar even een stofzuigertje doorheen slingeren.
Door eelke
#3136985
Kan dat?  :o denk dat we maar een dagje rust doen dan...morgen maar weer.

Jeetje, vervelend die drukte. Gisteren kwamen we gelukkig weer helemaal niemand tegen. Moet er niet aan denken zeg. (oh ja, wel, een, die zei over Gijs 'die zal het wel warm hebben'. Uh, ja...)
Werd er van de week ook al helemaal kriegel van toen we tijdens een rondje in een ander bos wel 4 keer iemand tegen kwamen. Brrrr snel weer terug naar de vertrouwde plekjes!
Door K&D
#3137020
hannabelgje schreef: Vandaag begint weer de fiets vierdaagse waar ik voor de derde keer met mijn vader aan meedoe. Ik zal dus maar weer op mijn fietsje stappen.
Oh, vandaar...ik moest om allerlei senioren heen laveren die als hooligans over straat zwierven met de e-bike. 8)
Het is klustijd, ofwel vakantie. Elke dag een klusje en voor de rest een beetje klooien, ontspannen en paardje pesten. Heerlijk. En misschien nog een lastminute ergens naartoe.
Door hannabelgje
#3137026
K&D schreef: Oh, vandaar...ik moest om allerlei senioren heen laveren die als hooligans over straat zwierven met de e-bike. 8)
Het is klustijd, ofwel vakantie. Elke dag een klusje en voor de rest een beetje klooien, ontspannen en paardje pesten. Heerlijk. En misschien nog een lastminute ergens naartoe.
Ik wist niet dat jij hier in het dorp woonde. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3137187
Vanmorgen speurles gehad met Oscar. Last minute geboekt, om mijn mannetje zijn grootste pleziertje te gunnen. Dat heeft ie dubbel en dwars verdient, want hij heeft het wel moeilijk met zichzelf na de afgelopen week.
Het eerste spoor ging dan ook bijzonder moeizaam. Het tweede spoor startte ook zo slecht dat ik twijfelde om hem af te breken. Maar ineens BAM, was ie daar en ging ie als een malle. Helemaal in zijn element en als het om prestatie zou gaan scoorde hij 100%. Zelfs een verwijzing op een kruispunt ging prachtig, hij bepaalde eerst dat ie rechtdoor moest, keerde om, verwees het op een bankje liggende stukje stof en vroem daar ging ie weer. Zo mooi!

De rest van de middag heeft ie zeer content liggen snurken. En ik ook, lekker op de bank vlak naast mijn maatje.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3137250
Kaela schreef: Vanmorgen speurles gehad met Oscar. Last minute geboekt, om mijn mannetje zijn grootste pleziertje te gunnen. Dat heeft ie dubbel en dwars verdient, want hij heeft het wel moeilijk met zichzelf na de afgelopen week.
Het eerste spoor ging dan ook bijzonder moeizaam. Het tweede spoor startte ook zo slecht dat ik twijfelde om hem af te breken. Maar ineens BAM, was ie daar en ging ie als een malle. Helemaal in zijn element en als het om prestatie zou gaan scoorde hij 100%. Zelfs een verwijzing op een kruispunt ging prachtig, hij bepaalde eerst dat ie rechtdoor moest, keerde om, verwees het op een bankje liggende stukje stof en vroem daar ging ie weer. Zo mooi!

De rest van de middag heeft ie zeer content liggen snurken. En ik ook, lekker op de bank vlak naast mijn maatje.
Dat heeft Oscar zeker nodig,maar ook jij! Alleen al om even alle narigheid van je af te zetten! Ff lekker genieten van jouw ventje,die het ook heel moeilijk heeft gehad!
Door monster
#3137597
Net bericht gekregen, dat Lodi's grote vriend, boxer Oscar ingeslapen is. 2 weken geleden nog mee op vakantie naar Duitsland en in een week totaal gesloopt door een heel agressieve longkanker. We gaan hem missen. 10 jaar is echt te jong.
Door pallas
#3137717
kira schreef: Ja die foto die mis ik ook wel. Zo een neus en zo een snaveltje.

Bij de dierenarts geweest en vrijdag mogen we weer. Het is niet goed maar wat niet? Hele avond met Foppe getraind, nou ja Foppe past zich 100 procent aan, behendigheid op mijn tempo, daarna was hij de afleidingshond in mijn eigen groep super was hij en daarna mocht hij een pupje laten zien hoe goed grote labradors kunnen luisteren.

Knappe Foppe :smitten:

Voor jullie veel knuffels en voor het paardje ook natuurlijk. Tis allemaal niet makkelijk :(

OT

Ben nog aan het bijkomen van alle drukte en spanning rond om Tjerk. Mag zeggen dat hij sneller herstelt dan ik. :P

Mijn wandel vriendin is op dit moment zo slecht ter been dat ze bijna niks meer kan. Ook het uitlaten met de scoot is niet meer te doen.
Wat een verdrietig iets is dat. Jonah, haar border collie, is alles wat ze heeft. Hij is dan ook flink van de leg. Therapeut komt nu twee maal per dag aan huis om haar lijf weer wat op de rit te krijgen. En ik laat nu Jonah uit. Hij doet t geweldig, gelukkig kan ik met hem lezen en schrijven :-*
vermoeiend is het wel... twee honden kan ik wel kwijt naast de scoot, maar drie niet he. Dus is het dubbel lang naar buiten, eerst D&N en gelijk daarna Jonah nog. Natuurlijk ook een praatje en wat eten en drinken voor mijn dinnetje klaar zetten. Lijkt weinig, maar voor mij is het best wel veel. Hoop zo dat ze snel opknapt...
Gebruikersavatar
Door kira
#3137800
pallas schreef:
Knappe Foppe :smitten:

Voor jullie veel knuffels en voor het paardje ook natuurlijk. Tis allemaal niet makkelijk :(

OT

Ben nog aan het bijkomen van alle drukte en spanning rond om Tjerk. Mag zeggen dat hij sneller herstelt dan ik. :P

Mijn wandel vriendin is op dit moment zo slecht ter been dat ze bijna niks meer kan. Ook het uitlaten met de scoot is niet meer te doen.
Wat een verdrietig iets is dat. Jonah, haar border collie, is alles wat ze heeft. Hij is dan ook flink van de leg. Therapeut komt nu twee maal per dag aan huis om haar lijf weer wat op de rit te krijgen. En ik laat nu Jonah uit. Hij doet t geweldig, gelukkig kan ik met hem lezen en schrijven :-*
vermoeiend is het wel... twee honden kan ik wel kwijt naast de scoot, maar drie niet he. Dus is het dubbel lang naar buiten, eerst D&N en gelijk daarna Jonah nog. Natuurlijk ook een praatje en wat eten en drinken voor mijn dinnetje klaar zetten. Lijkt weinig, maar voor mij is het best wel veel. Hoop zo dat ze snel opknapt...
Oh dat is echt verdrietig zeg, hoop ze knapt snel op. En jij hopelijk ook weer een beetje, maar de emotie slaat denk ik ook op je lijf en dan nog het reizen erbij is erg veel. Dikke knuffel van ons Is.

Heerlijk gezwommen en gelopen met Foppe en Kleine beer. Nu moeten we ons storten op het opruimen van de kast. We vertonen nu ontwijkend gedrag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door