Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3121729
Van de week was ik bij Marjan in de buurt, en naast een kopje thee en een hoop geklets zijn er ook weer foto's gemaakt.
Deze keer mocht Foxy op de foto.... en ondanks dat ze best goed luistert is dat enorm lastig...
Ze moet net effe goed kijken, dr haar moet een beetje oke zitten, en ohja die kuif.... liefste net niet voor dr ogen of recht omhoog....
Marjan heeft dan gelukkig eindeloos geduld, ik iets minder, maar samen komen we een heel eind !
En tja, super super blij met het resultaat, voor deze eerste foto is het helemaal voor mij en krijgt ene mooi plekje aan de muur!
Wat ben ik toch super blij met dit meisje, de uitstraling die je hier ziet past precies bij haar, een beetje een tutje, en een hele grote boef, maar wel een lieffie  :smitten:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En een stand foto was wel helemaal lastig.... op commando staan- ja dat kan ze..... en als ik dat gezellig doen, draagt ze haar staart vrolijk en kwispelt ze... maar sjips haren gek en door de war, dus even snel de borstel erdoor, en ja hoor dan zakt het staartje weer... haha pfff......

Afbeelding

Dankjewel Marjan (de Meiden) voor de mooie foto's !
Laatst gewijzigd door miik op zo 07 jun 2015, 00:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *loes*
#3121747
Gaaf hondje, en ja de foto's van Marjan valt niets meer aan toe te voegen die zijn werkelijk prachtig altijd  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Laatst gewijzigd door *loes* op zo 07 jun 2015, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#3121758
Prachtige foto's !!  Dat kan Marjan best goed  :P :P :P 

Ik vind het alleen jammer dat ze op alle foto's een halsbandje om heeft  8)
Door miik
#3121788
Nynke schreef: Ik vind het alleen jammer dat ze op alle foto's een halsbandje om heeft  8)
Ja, smaken verschillen ;)
Ik heb meerdere foto's met en zonder halsbanden van mijn honden en ik vind de foto's zonder halsband eigenlijk altijd minder mooi. Omdat ik ze altijd met halsband zie en in mn hoofd klopt het dan niet als er ineens geen halsband om zit.
Bij Foxy is het ook nog eens zo, dat haar vacht behoorlijk beschadigd (korter) is op de plek van de halsband, en dat ziet er daarom erg vreemd uit als ze geen halsband om heeft.
Hoewel ik het dan wel weer eens ben, dat een rustiger ogende halsband beter was geweest ;)
Maar ja, ik ben ook pietje precies... ik vind ook -achteraf- dat ik de vacht op haar pootjes iets langer had moeten laten, als ze staat was het precies goed, maar op de liggende foto, stoorde ik me eraan dat het eigenlijk net iets te kort was....
En op de foto's viel me ook op... ik wist dat ze een vrij grof koppie heeft voor een teefje, maar door de zware beharing op dr oren wordt dat niet mooier- dus ik ga haar oren korter houden, zodat ze een iets elegantere uitstraling heeft ;)
Neemt niet weg dat ik de foto's prachtig vind :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door