Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3121114
Op een hertengewei zoals deze gaan staan met je blote voet :-X

Afbeelding


En wat OOK niet lekker is? Is om met je allerkleinste teentje en DAAR het puntje van, een flinke grote boomwortel (ook van de honden) te verplaatsen :-X. Echt, geen aanrader.
Door Lizzy
#3121120
koekje schreef: :biggrin2:
Ik denk dat ik ook liever een naaktslak tussen mn tenen heb. Of kattenhaarbal.
:biggrin2:
Is OOK niet fijn hoor, een naaktslak of een kattenhaarbal tussen je tenen :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Lizzy
#3121121
Fenixjuh schreef: Leuk hè, honden? ;)
Grapje, beterschap met je voet.. tip: wijntje inschenken, voetjes hoog leggen en niet meer bewegen ;) helpt ook met de warmte ;)
Het eerste koele wijntje zit erin :biggrin2:
Door jasmijn
#3121144
O dat valt in de zelfde categorie als een bramen struik sliert tussen je tenen "ritsen"  :biggrin2:

Sterkte met je voeten, misschien ook wel lekker een lauw voeten badje tegen de pijn. 
Beetje backing soda en een leker geur olie in het water en je voelt je zo weer een prinsesje 8)
Door Lizzy
#3121149
jasmijn schreef: O dat valt in de zelfde categorie als een bramen struik sliert tussen je tenen "ritsen:biggrin2:

Sterkte met je voeten, misschien ook wel lekker een lauw voeten badje tegen de pijn. 
Beetje backing soda en een leker geur olie in het water en je voelt je zo weer een prinsesje 8)
Ohwww, ook NIET lekker :-X :-X :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3121151
Lizzy schreef: Met schoen op een gewei, nee, dat is een feestje ::) :biggrin2:
Ik heb het dan ook over schoenen, geen slappen slippers oid.

Maar goed, komt een vrouw bij de dokter...dokter, er staat een gewei in mijn voet. Hoe ga je dat uitleggen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#3121152
Angelique schreef: Ik heb het dan ook over schoenen, geen slappen slippers oid.

Maar goed, komt een vrouw bij de dokter...dokter, er staat een gewei in mijn voet. Hoe ga je dat uitleggen  :biggrin2:
;D ;D ;D
Door Lizzy
#3121158
Angelique schreef: Ik heb het dan ook over schoenen, geen slappen slippers oid.

Maar goed, komt een vrouw bij de dokter...dokter, er staat een gewei in mijn voet. Hoe ga je dat uitleggen  :biggrin2:
Whahahaha ;D ;D ;D ;D ;D

Nee, dat leg je niet uit zoiets ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door