Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3121681
Nee, dat is ook allemaal helemaaaaaaal niet lekker!

Heel wat minder ernstig maar ook niet lekker: met je floss draadje 'doorschieten'. Kennen jullie dat?
Door K&D
#3121682
constance.blokzijl schreef: Wat ook niet lekker is; onder de jeukerige/pijnlijke uitslag zitten van je bij de postcodeloterij gewonnen rituals zonnebrandcreme Afbeelding
Nee, doe mij dan maar de straatprijs of die auto  :biggrin2:

beterschap ermee.
#3121684
Lizzy schreef: Nee, dat is ook allemaal helemaaaaaaal niet lekker!

Heel wat minder ernstig maar ook niet lekker: met je floss draadje 'doorschieten'. Kennen jullie dat?
Ja, herkenbaar! Of je tandenstoker die afbreekt Afbeelding
Gebruikersavatar
Door doranto
#3121932
Nou, dan weet ik er ook nog wel eentje  ::).....
Een grote hond die aan de dunne is en VEEEEL 's-nachts in de kamer deponeert, waar dan vervolgens een robotstofzuiger zijn uiterste best op doet om alles naar binnen te slurpen en vakkundig over iedere vierkante centimeter vloer uit te smeren.  :D :P
En dat alles ontdek je dus als je 's-ochtends, notabene OP JE VERJAARDAG!, naar beneden komt.

DAT is pas niet lekker!  :-X
Door Brigitte
#3121949
Doranto schreef: Nou, dan weet ik er ook nog wel eentje  ::).....
Een grote hond die aan de dunne is en VEEEEL 's-nachts in de kamer deponeert, waar dan vervolgens een robotstofzuiger zijn uiterste best op doet om alles naar binnen te slurpen en vakkundig over iedere vierkante centimeter vloer uit te smeren.  :D :P
En dat alles ontdek je dus als je 's-ochtends, notabene OP JE VERJAARDAG!, naar beneden komt.

DAT is pas niet lekker!  :-X
Volgens mij heb jij hiermee de hoofdprijs !
Gebruikersavatar
Door Hope
#3122018
Weet je wat ook niet fijn is? Op een zondagavond nog snel even de lavendel willen snoeien en in de haast een stukje van je middelvinger afknippen met de snoeischaar. :-X
Gebruikersavatar
Door doranto
#3122022
Hope schreef: Weet je wat ook niet fijn is? Op een zondagavond nog snel even de lavendel willen snoeien en in de haast een stukje van je middelvinger afknippen met de snoeischaar. :-X
Oeps, beterschap!
Door eelke
#3122024
Doranto schreef: Kan er nu wel om lachen, maar toen niet echt  :P  :biggrin2:
Sindsdien hoef ik er niet zo graag meer een  ;D


Ik heb eens de hondenkam hark in mijn voet gehad  :-X die ging er best een stukje in en toen ik mijn voet optilde hing ie er nog aan (in). Ik ben heel snel doorgegaan met kammen nadat ik m er uit had gehaald, anders ging ik flauwvallen denk ik  ::)

Hope schreef: Weet je wat ook niet fijn is? Op een zondagavond nog snel even de lavendel willen snoeien en in de haast een stukje van je middelvinger afknippen met de snoeischaar. :-X

Iiieeuewwww!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3122026
Haha, ik heb zoiets ook een keer gedaan. Ik woonde nog in A'dam en was eens vroeg wakker. Ik wilde van de mogelijkheid gelij gebruik maken om alvast uitgebreid te gaan koken voor het avondeten en wat andere dagen. Toen ik met de komkommersalade bezig was, sneed ik met de mandoline een plak duim mee. Het spetterde uit mn vinger en de salade was gelijk niet meer vegetarisch. Ik had geen gaasjes en dingesen in huis en de HA was nog niet open. Ik was gelijk klaar met koken.
#3122049
Doranto schreef: Nou, dan weet ik er ook nog wel eentje  ::).....
Een grote hond die aan de dunne is en VEEEEL 's-nachts in de kamer deponeert, waar dan vervolgens een robotstofzuiger zijn uiterste best op doet om alles naar binnen te slurpen en vakkundig over iedere vierkante centimeter vloer uit te smeren.  :D :P
En dat alles ontdek je dus als je 's-ochtends, notabene OP JE VERJAARDAG!, naar beneden komt.

DAT is pas niet lekker!  :-X
Oooohhhh! Dat is zeker niet lekker!!!!
#3122050
Hope schreef: Weet je wat ook niet fijn is? Op een zondagavond nog snel even de lavendel willen snoeien en in de haast een stukje van je middelvinger afknippen met de snoeischaar. :-X
Auw! Beterschap!
Door Lizzy
#3122079
Doranto schreef: Nou, dan weet ik er ook nog wel eentje  ::).....
Een grote hond die aan de dunne is en VEEEEL 's-nachts in de kamer deponeert, waar dan vervolgens een robotstofzuiger zijn uiterste best op doet om alles naar binnen te slurpen en vakkundig over iedere vierkante centimeter vloer uit te smeren.  :D :P
En dat alles ontdek je dus als je 's-ochtends, notabene OP JE VERJAARDAG!, naar beneden komt.

DAT is pas niet lekker!  :-X
Whahahahahahaha :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Nee, dit is heel erg niet lekker! Maar voor ons wel erg grappig om te lezen, sorry ;D ;D ;D
Door Magic
#3122132
Ai ....Niet lekker nee.
Ongeveer het zelfde als vol in galop de gordijnen willen open doen
en dan midden met je voet op een half afgekloven koehoef gaan staan. :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door