Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#3121384
Ramses1 schreef: Hier ook niet gelukkig. Ze mogen het ook niet. Maar soms doet de BC een klein plasje en dan moet de DH erover heen... :(
Pis van 2 intacte reuen is ook niet erg fijn hoor hihihi.

Het ging me eigenlijk alleen om je die tip van Biotex te geven, de rest was inleiding... lol
dames kunnen er ook wat an hoor,  en als  de koperen ploert er dan ook nog de hele dag op schijnt, dan ga je graag ergens anders zitten. Ik heb ook liever niet dat ze er plassen,  maar het gebeurt..
Door Lil
#3121397
Ik heb een kattentoilet in de tuin. Gewoon een zandhoop. Schep regelmatig wat weg en vul eens per jaar de berg weer aan. Geen stank.
Door inni
#3121505
chelsey schreef: Hier maar één intacte reu (is er een verschil qua geur met een niet intacte reu?) die plast id tuin en dat stinkt al enorm  :-X
Dat zat ik me van de week ook af te vragen.........die twee witte hier plassen wel 's tegen hun lange haren......
vooral bij Tobi is de geur na 't wassen vaak nog niet helemaal weg..
Door Lil
#3121573
nikèdog2000 schreef: katten schijten echt overal
grint is echt een drama lijkt mij
gaat er lekker tussen zitten
Echt niet! Als je ze binnenshuis de bak kunt leren lukt dat in de tuin ook helemaal prima. Grind lijkt mij niet handig vandaar dat ik zand gebruik. Schepje en vieze zand weggooien en klaar.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3121605
Vorig jaar grind in de voortuin gelegd, geen succes. De buurkatten waren helemaal in hun nopjes met die enorme kattenbak hier voor de deur.  :-X
Daarom kattenschrik gekocht, groot succes. geen katten meer, maar stinken!!!  :puke: Dit lijkt wel pure knoflook door je hele tuin. Het heeft er meer dan een week gehangen die lucht....  Voor ons dus een minder groot succes.
Moby de buitenkat woont tegenwoordig in de voortuin (daar staat zijn doos) en ik moet zeggen dat sindsdien er nog maar heel weinig andere katten komen. Dat is dus hier de oplossing  :biggrin2: Men neme een half wilde kat en zet hem in de tuin  :P

moraal van het verhaal : geen grind doen  ;)
Door Rianne145
#3121832
Hier plassen en poepen ze ook het liefste in de tuin. Als je er op een meter af staat ruik je het wat maar niet heel sterk gelukkig. Af en toe schep ik de poepjes die er boven op liggen weg en 1 keer per maand oid, spit ik de grond om waar ze vaak zitten. Dan blijft dd grond los en kunnen ze het goed begraven. Ze eten hier kvv, dat scheelt enorm in de stank! Als ze een keer een dag blik gegeten hebben stinken ze veel erger!!!
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3121850
Lil schreef: Ik heb een kattentoilet in de tuin. Gewoon een zandhoop. Schep regelmatig wat weg en vul eens per jaar de berg weer aan. Geen stank.
1 plek vind ik ook wel prima maar ze doen het nu op 3 plekken, nu het leeg geschept is stinkt het gelukkig niet meer.
nikèdog2000 schreef: katten schijten echt overal
grint is echt een drama lijkt mij
gaat er lekker tussen zitten
Wij dachten aan grind omdat dat misschien niet lekker zit voor ze, als tijdelijke oplossing stenen gelegd maar daar gaan ze gewoon tussen zitten  ;D
zhiva schreef: Vorig jaar grind in de voortuin gelegd, geen succes. De buurkatten waren helemaal in hun nopjes met die enorme kattenbak hier voor de deur.  :-X
Daarom kattenschrik gekocht, groot succes. geen katten meer, maar stinken!!!  :puke: Dit lijkt wel pure knoflook door je hele tuin. Het heeft er meer dan een week gehangen die lucht....  Voor ons dus een minder groot succes.
Moby de buitenkat woont tegenwoordig in de voortuin (daar staat zijn doos) en ik moet zeggen dat sindsdien er nog maar heel weinig andere katten komen. Dat is dus hier de oplossing  :biggrin2: Men neme een half wilde kat en zet hem in de tuin  :P

moraal van het verhaal : geen grind doen  ;)
Grind gaan we dan niet doen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3121853
Rianne145 schreef: Hier plassen en poepen ze ook het liefste in de tuin. Als je er op een meter af staat ruik je het wat maar niet heel sterk gelukkig. Af en toe schep ik de poepjes die er boven op liggen weg en 1 keer per maand oid, spit ik de grond om waar ze vaak zitten. Dan blijft dd grond los en kunnen ze het goed begraven. Ze eten hier kvv, dat scheelt enorm in de stank! Als ze een keer een dag blik gegeten hebben stinken ze veel erger!!! Afbeelding
Hier eet er 1 blik want die weigert vers en die stinkt ook het ergste. Het leukste is nog dat Dolfie het geweldig vind om de drollen op te graven en daarna lekker op te peuzelen  :puke:
Laatst gewijzigd door Joaquin op zo 07 jun 2015, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3121858
3 plekken is wel vervelend. Ik heb de dame (s) vanaf dag 1 zindelijk gemaakt op het toilet dat is gemakkelijker dan afleren, maar daar heb je nu niets meer aan.
Door judith1967
#3121908
Geen grind nemen,hoor dat zien katten alleen maar als kattenbak.
In de voortuin hebben wij kiezelstenen,nou das ook geen goed idee,doen ze het ook gewoon op

Dus ik heb nu silk gespannen van de ene naar de andere kant,en dat helpt prima.nog geen buurtkat gezien
Maar das niet echt een idee voor jouw achtertuin
Door Ramses1
#3121915
nova schreef: dames kunnen er ook wat an hoor,  en als  de koperen ploert er dan ook nog de hele dag op schijnt, dan ga je graag ergens anders zitten. Ik heb ook liever niet dat ze er plassen,  maar het gebeurt..
Haha ja ik weet het, ik heb jarenlang alleen teefjes willen hebben.
Voordeel van teefjes is dat ze vaak in 1 keer plassen. Mijn reuen pissen overal een beetje en dan de een over de andere heen...
:puke:
Gebruikersavatar
Door nova
#3121939
Joaquin schreef: . Het leukste is nog dat Dolfie het geweldig vind om de drollen op de graven en daarna lekker op te peuzelen  :puke:
En dat is  vast een van je vreselijk schetige hondjes he?  ;D

Str*nt vreten is hier ook  een sport van Hope  :-X
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3121959
judith1967 schreef: Geen grind nemen,hoor dat zien katten alleen maar als kattenbak.
In de voortuin hebben wij kiezelstenen,nou das ook geen goed idee,doen ze het ook gewoon op

Dus ik heb nu silk gespannen van de ene naar de andere kant,en dat helpt prima.nog geen buurtkat gezien
Maar das niet echt een idee voor jouw achtertuin
Ik heb geen idee wat silk is? Ik denk dat we het maar gewoon voller moeten gaan zetten met planten ofz  :biggrin2:
nova schreef: En dat is  vast een van je vreselijk schetige hondjes he?  ;D

Str*nt vreten is hier ook  een sport van Hope  :-X
Ja, die lichte :) Die kleine donderstraal vind het heerlijk, hij vist ze ook graag uit de kattenbak  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door