Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3120291
Ik dacht al, die naam ken ik toch ... welkom terug Paul!
Je hebt heel wat stormen doorstaan, leuk dat je nu weer een hondje hebt!
Heb je een foto voor ons?
Door tessa
#3120304
Heee hallo, ik ken je wel, ben ook al vanaf het begin op Barfplaats. leuk dat je weer terug bent. Had altijd wel veel aan jouw bijdragen, en aan de discussies die daardoor vaak ontstonden  ;D, dus welkom terug!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#3120319
Ha die Paul,
leuk weer van je te horen. Ik weet nog dat je in het ziekenhuis lag voor je hart en toen verdween je uit beeld.
Tannetje
Door Paul_Barte
#3120394
Steeds meer bekende namen...leuk hoor en wat zijn jullie trouw geweest aan BP.

Ben inderdaad na mijn 1e hartaanval uit beeld verdwenen. Zat soms tot diep in de nacht vragen te beantwoorden van eigenaren met probleem-honden. Vooral huidproblemen natuurlijk met name bij de bekende rassen welke gevoelig zijn. Ook steeds meer 'Amerikaanse Staffords' van Marktplaats die dan weer rood of een andere kleur waren  :-\

De bijna fatale hartaanval is ongeveer 2 jaar geleden en dit was dus inderdaad de 2e.

Voor een aantal ben ik inderdaad Paul van de borageolie en eventueel van voorlichting over Carnibest.
Echter dit is al weer een flinke tijd geleden en ik doe het nu rustig aan.

Zijn mensen zoals Dory ook helemaal uit beeld of zijn er BP'ers die soms posten en na een hele tijd weer terugkomen?

Grtz
Paul
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3120397
Welkom terug Paul
Kennen doe ik je niet van vroeger, geloof ik. Maar je naam ben ik geregeld tegengekomen wanneer ik hier weer eens de zoekfunctie gebruikte
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3120398
Het is en blijft altijd een komen en gaan van mensen. Van vroegah loopt er niet echt veel meer rond. De ene is gewoon vertrokken, de andere op hoge poten. Zo gaat dat.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#3120433
Jemig de pemig..... PAUL ...... Je gelooft het of niet maar heb nog niet zo heel lang geleden aan je gedacht en er bij verzonnen dat je wel 'klaar' was met alle hondengedoe ...

Wat leuk om je toch weer te lezen ! Ik ben geen actieve deelnemer van bp meer wegens geen beestjes meer maar lees nog met enige regelmaat mee..

Pas nog goed op jezelf!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3120437
Inge en Bono schreef: Welkom terug Paul
Kennen doe ik je niet van vroeger, geloof ik. Maar je naam ben ik geregeld tegengekomen wanneer ik hier weer eens de zoekfunctie gebruikte
+1 voor mij geld hetzelfde. Leuk dat je BP weer hebt gevonden!
Door zurca
#3120793
Hoi Paul,

Wat fijn om je hier weer eens te zien. Heeeeeel lang geleden hebben wij enkele keren aan jullie keukentafel gezeten als we eens CB kwamen halen ;)
Je hebt geen makkelijke tijden achter de rug zeg.... Ik hoop dat je je inmiddels weer helemaal goed voelt en lekker kan genieten van jullie hondje....
Door C@rine
#3120805
Hè Paul, ik ben er ook nog.
Ben ook eens bij je thuis geweest, en je leren kennen via Doggynet ;D
Pas je goed op jezelf  :-*
Door Paul_Barte
#3123949
Thx voor alle warme reacties!!

Had een vraagje: Heb het boek van Lizzy besteld en kreeg dinsdag bericht dat het verzonden is. Het is nu vrijdag en nog niets ontvangen.......kan dit of komt Lizzy het zelf brengen haha.

Hoor het graag.
Grtz
Paul
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door