Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door evelyn02
#3119834
Ik heb last van artrose is mijn handen. Het lijkt me een goed plan Groenlipmossel te gaan gebruiken maar welke?? Bij Kruidvat of dergelijke winkels verkopen ze het. Er bestaat ook vloeibare groenlipmossel gecombineerd met Kurkuma. De resultaten van de combinatie schijnen goed te zijn. Maar deze vloeibare vorm (Synofit) is erg duur.
Wie gebruikt Groenlipmossel. Heb je er goede resultaten van? En welk merk gebruik je?
Alvast bedankt! Ik zie even door de bomen het bos niet.
Door Anne in Zweden
#3119840
Ik geef het alleen aan de honden, en dan die van Lunderland. Is stukken goedkoper dan Synofit, en ik heb uit informatie gevonden op internet begrepen dat er geen verschil is in de werking van vloeibaar versus poeder. Zorg er wel voor dat je een product neemt dat gemaakt is van de hele mossel, en geen extract. Ik neem aan dat de capsules bij drogisterijen als Kruidvat extracten zijn, en die werken niet zo goed. Poeder van gevriesdroogd mosselvlees, zoals Lunderland en Aniforte dat gebruiken, heeft veel meer effect (bij onze honden althans). Weet alleen niet of die in capsules voor humane consumptie verkrijgbaar zijn. Het poeder van Lunderland door je yoghurt roeren zou ik niet doen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3119918
We hebben hier nog een heel potje staan van Scooby. Het zou hem moeten helpen bij de pijn in z'n heupen, alleen lag het dan 's morgens in vloeibare vorm in z'n mandje.

Het is Trovet Mobility gemaakt van groenlipmossel en zeeoor. Als je wilt, kun je het zo ophalen.
Door keetje
#3119926
Ik had ze voor de artrose van Keet en slikte zelf ook een tijdje. Weet niet meer wel merk, kwam van de natuurwinkel. Volgens mij die met dat gouden wikkeltje, was reteduur. Maar ik merkte er niets van. Keet had er wel profijt van.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3120039
Ik gebruik het alleen voor Brutus zijn artrose, bij hem merkte ik wel verschil maar hij is heel gevoelig voor dat soort dingen. Ik heb de poedercapsules van De Tuinen. Probeer ze altijd in de aanbieding te kopen, dan valt het nog enigszins mee
Door Mowgli
#3120094
Anne in Duitsland schreef: Weet alleen niet of die in capsules voor humane consumptie verkrijgbaar zijn. Het poeder van Lunderland door je yoghurt roeren zou ik niet doen. :biggrin2:
volgens mij zijn er setjes op de markt waarmee je zelf capsules kunt vullen...
Door evelyn02
#3120416
Mini's 3-tal schreef: We hebben hier nog een heel potje staan van Scooby. Het zou hem moeten helpen bij de pijn in z'n heupen, alleen lag het dan 's morgens in vloeibare vorm in z'n mandje.

Het is Trovet Mobility gemaakt van groenlipmossel en zeeoor. Als je wilt, kun je het zo ophalen.
Dank voor je aanbod maar Deventer is voor mij niet naast de deur.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door