Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3119757
Gisteren is Max bij ons gekomen en de eerste losse ontmoeting op het losloopveld gisteren.
Filmpje:
Afbeelding

Hij had een uurtje bij ons in de auto gezeten en daarna zijn we basco en kaine gaan halen en naar het veld gelopen.
Vandaag was Max nog een stukje losser gekomen alleen dat heb ik helaas niet gefilmd.
Hij luisterd al redelijk naar zijn naam en doet het super.
#3119960
Het is een opvanger en volgens mijn man blijft hij dat en als het aan mij ligt blijft hij.
Heb nog een paar weken om manlief om te krijgen  :biggrin2:

En moet je nagaan dit was dag 1  :o
Hij luistert gewoon als een trein! Zit geen kwaad in en kan bij alles en iedereen.
Het is gewoon een heerlijke vrolijke druif. Hij durft zelfs al te stoeien met onze grote jongens.

Kort om een heerlijk ding. Het enige wat hij wil is liefde, aandacht en eten op zijn tijd is ook wel welkom  ;D
#3122032
Zoals het naar uitziet gaat Max over 2 weken van opvang naar blijvertje  :biggrin2:
Ik kan hem niet missen en hij doet het geweldig. Hij past perfect in onze roedel van 2 grote reuen en kitten.
Hij maakt onze eigen jongens weer een stuk actiever.
Hij komt steeds meer los en speelt met ons en de jongens en kitten.

Kortom het is een heerlijk ding. Blijft hij qua gedrag zo dan blijft hij hier wonen  :D
#3122076
Dank jullie  :biggrin2:
Moest eerst manlief zien te overtuigen. Hij wil nog 2 weken aankijken maar als Max zo blijft zoals hij nu is dan blijft hij bij ons wonen.
Iedereen die hem ziet is meteen verkocht, hij pakt je helemaal in.

Zijn lichamelijke wonden zijn goed aan het genezen. Hij zit vol met grote en kleine littekens, hij heeft een oude staartbreuk in het bovenste deel van zijn staart. Hij kan wel kwispelen maar zijn staart kan hij niet omhoog doen. Zijn staart had hij tijdens transport helemaal kaal gebeten maar dat is nu aan het herstellen gelukkig.

Hij is hier nu een week en er is geen ruzie geweest tussen de 3 dus dat zit wel goed.
Ze kennen allemaal hun plek en dat gaat goed.

Het gaat dus super en past goed bij elkaar. We zijn heel blij met hem en hopen dat hij blijft zoals hij is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door