Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3119004
*Geplaatst met toestemming van moderator*

Liza en Mickey blijven hier wonen, in plaats daarvan zoeken we voor onze grote rode kater een ander huisje. Het is een rustige jongen, die geholpen is, maar niet gechipt. Hij heeft ook geen paspoort dus, maar is relatief gezond. Zijn heupen zijn niet goed gegroeid door slecht voer toen hij nog jong was en daar krijgt hij elke dag een spuitje Metacam voor (iets meer dan 4 kilo hanteren wij, terwijl hij ongeveer 5,5 weegt. Dit gaat perfect). We hebben hem 5 maanden geleden nog bloedtechnisch door laten lichten en er is niets geks in te bemerken wat erop zou duiden dat de Metacam op de organen werkt. Hij wil graag naar buiten, maar kan dat bij ons niet omdat het balkon niet afgezet is.

Het is een kat met een hele sterke uitstraling, dus andere dieren zullen waarschijnlijk ruimte maken waar hij loopt. Daarbij zou hij denk ik graag alleen ergens zijn, want hoe kun je anders je mensen dresseren om je aandacht te geven? Dat is ook wel een positief punt, hij komt graag bij je om te kroelen, gaat op je borst liggen als jij ff op de bank ligt (5,5 kilo, ugh) en spint dat het een lieve lust is. Hij zeurt niet snel als het etenstijd is, wacht het gewoon af en hooguit als hij even in de gang moet om te eten of wij de woonkamer willen luchten dat hij mauwt (uit verontwaardiging waarschijnlijk)

Nog even een plaatje van Heer Scooby:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door EliScooby op vr 07 aug 2015, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3119015
Jee Michiel, hier schrik ik wel even van. De prachtige binnenstebuiten kater en mooie Liza.  :'(
Helaas vindt Chakotay dat katten ontbijt zijn. Ik durf het niet meer aan om er katten bij te nemen. Hoe graag ik ook zou willen.
Heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Ik duim voor een heel fijn gouden mandje.
#3119037
Mini's 3-tal schreef: *Geplaatst met toestemming van moderator*
:biggrin2:


Maar zonder gekheid: goeie beslissing, Michiel. Is voor alle betrokkenen beter, nu en voor later.  :(

En ik zou je graag helpen, maar bij ons beginnen Vaya en Sokjes net lekker te gaan met z'n tweeën (heeft bijna een jaar geduurd), en ik wil dat broze evenwicht niet verstoren. Hopelijk vind je een heerlijk huisje voor ze! Succes en sterkte met alles! :-*
Door Borke
#3119132
Wat een moeilijke beslissing, ik hoop dat zich snel een goed tehuis aandient!

Ik zou het bericht met foto's ook op Facebook zetten en mensen vragen om het te delen.
Zo heb ik ook een nieuw tehuis gevonden voor de poes van mijn ene vriendin die naar een andere vriendin ging.
Had ik dat tevoren zelf bedacht, dan had ik ze wel met elkaar in contact gebracht, maar mensen worden soms gewoon verliefd op een foto en/of verhaaltje  :biggrin2:
#3119137
Goh,een moeilijke maar heel begrijpelijke beslissing  :-*

Het is dat we hier Cees & Annie al hebben rondstekkeren ,anders was het zeker een optie geweest.
Wij wilden toentertijd ook graag een koppeltje ,het is zooooo goed uitgepakt.

Hopelijk meldt zich snel iemand voor je beide knapperds !
#3119205
Borke schreef: Wat een moeilijke beslissing, ik hoop dat zich snel een goed tehuis aandient!

Ik zou het bericht met foto's ook op Facebook zetten en mensen vragen om het te delen.
Zo heb ik ook een nieuw tehuis gevonden voor de poes van mijn ene vriendin die naar een andere vriendin ging.
Had ik dat tevoren zelf bedacht, dan had ik ze wel met elkaar in contact gebracht, maar mensen worden soms gewoon verliefd op een foto en/of verhaaltje  :biggrin2:
Facebook heb ik niet, maar zal het eens met Maxi overleggen. Ik heb ze hier neergezet, omdat ik graag zou zien dat ze vlees zouden blijven eten en ik hier de meesten wel ken, dus weet waar ze terecht komen.
Door Borke
#3119219
Mini's 3-tal schreef: Facebook heb ik niet, maar zal het eens met Maxi overleggen. Ik heb ze hier neergezet, omdat ik graag zou zien dat ze vlees zouden blijven eten en ik hier de meesten wel ken, dus weet waar ze terecht komen.
Dat zou ook het mooiste zijn, iemand van BP die je zelf of via-via kent  :biggrin2:
Maar lukt dat niet, dan is het misschien een idee?
Door sella
#3120374
Via facebook kan je toch ook vragen ze op rauw te houden?
Wij hebben nog een asbestsanering en zijn ze volop aan het schideren, dus kunnen we de tuin niet afsluiten omdat we de dak laag eraf moeten halen voor de schilders en hun rolbare steiger.
Wij zijn  zomaar 6 weken verder voor we het weer dicht kunnen maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door