Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door lianneke
#3116912
Soms, vraag je je af, wat is dit?
Lorisman loopt vanmorgen zo,n honder meter het aardappelveld in, wat ie helemaal niet mag en anders nooit doet.
Blijft een hele tijd staan en eindelijk als ik zeg dat ik naar huis ga en weg loop komt ie me achterna.
Met een stok in zn bek, wat ie anders ook nooit doet. Is ie namelijk te lui voor.
Dus ik wacht en het blijkt helemaal geen stok te zijn maar een voorpootje van een ree :o
Ik ga kijken waar ie het vandaan heeft en er ligt er nog een. De onderste helft van een voorpoot.
Ik zoeken natuurlijk naar de rest maar niks te zien.
Vreemd toch, gewoon twee halve voorpoten in een aardappelveld ?? ???
Door miik
#3116917
Ja en nee... ik kreeg ze regelmatig van mijn jager en ik weet dat ze erg geliefd waren bij de mensen met jachthonden om mee te trainen... dus die kregen ze dan weer van mij ;)
En ik kan me voorstellen dat als hondlief ze niet meer vind, niet terug brengt of dat ze klaar zijn met trainen ze misschien blijven liggen.... Hoewel ik zou denken- ruim ze dan netjes op !
Door lianneke
#3116927
Ik weet het niet hoor, hier komen helemaal geen jachthonden, lijkt wel of ze weg gegooid zijn.
Nou vind ik hier wel meer rare dingen. Een kluis bijvoorbeeld, uit de sloot gevist. Zat helaas niks meer in.
Door orinake
#3116930
Wees blij dat het een ree-pootje was...
Ons Rani kwam op wandeling zo wel eens terug met een stuk hondenpoot :'(
ik kan je verzekeren: ik kan heel hard gillen als ik dat uit een bek haal.
Bleek een stuk te zijn van een bouvier die de dag voordien een aanvaring gehad heeft met de trein :'(
Door lianneke
#3116936
orinake schreef: Wees blij dat het een ree-pootje was...
Ons Rani kwam op wandeling zo wel eens terug met een stuk hondenpoot :'(
ik kan je verzekeren: ik kan heel hard gillen als ik dat uit een bek haal.
Bleek een stuk te zijn van een bouvier die de dag voordien een aanvaring gehad heeft met de trein :'(
O, dat lijkt me een hele nare ervaring.
Gebruikersavatar
Door Irta
#3116946
Misschien een heel raar idee, maar moet meteen denken aan een landbouwmachine... Ik weet wel dat er regelmatig reekalveren onder maaimachines komen :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#3116950
Irta schreef: Misschien een heel raar idee, maar moet meteen denken aan een landbouwmachine... Ik weet wel dat er regelmatig reekalveren onder maaimachines komen :-\
klopt, maar hier is sprake van een aardappelveld, en aardappels worden niet gemaaid  ;D
Door lianneke
#3116952
Irta schreef: Misschien een heel raar idee, maar moet meteen denken aan een landbouwmachine... Ik weet wel dat er regelmatig reekalveren onder maaimachines komen :-\
Heb ik ook al aan gedacht maar dat hier gemaaid is is al lang geleden en het waren ook geen pootjes van een kalfje. En waar is de rest dan, er lopen hier idd wel vossen maar wel vreemd als ze dan alleen de pootjes laten liggen. Het leek wel of ze afgehakt waren, ze waren ook even lang.
Nou ja, zal het wel nooit te weten komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door