Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3115062
Ik zoek voor Flowie een nieuw outdoorkussen wat door weer en wind buiten kan blijven liggen. We hebben nu een enorm groot kussen van zeilstof, helaas merkloos en daar vallen onderhand de gaten in. Ik wil graag een riant kussen voor haar, liefst gevuld met korrels zodat we evt bij kunnen vullen indien nodig. We hebben een doggy bag all extreme weather gezien, wie heeft daar ervaring mee? We willen buiten liever geen mand.
Door miik
#3115069
Ik zag laatst een stretcher voor buiten, en dat leek mij ook wel wat, omdat ze dan ook van de koude grond af liggen...
Even nadenken waar ik die gezien heb..... (maar nee het was geen kussen  8))
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3115082
We hebben zo'n groen wit gestreepte stretcher, maar dat vind ze niet echt leuk.  :-\ Ze ligt erop omdat ik zeg dat ze erop moet gaan liggen maar als ik me omdraai is ze er direct uit en gaat op het grote kussen liggen.
Door miik
#3115097
Els&Flow schreef: We hebben zo'n groen wit gestreepte stretcher, maar dat vind ze niet echt leuk.  :-\ Ze ligt erop omdat ik zeg dat ze erop moet gaan liggen maar als ik me omdraai is ze er direct uit en gaat op het grote kussen liggen.
Mocht je die stretcher willen herplaatsen... dan neem ik hem heeeeeel graag van je over !
Ben er al een poosje naar op zoek, maar ze zijn nieuw niet meer te krijgen !
Grappig dat elke hond zo anders is, hier vinden ze bolletjes kussens echt helemaal niks, dat wiebelt teveel ofzo :)
Door Anne in Zweden
#3115101
Ik heb deze:

http://www.zooplus.se/shop/hund/hundbad ... dar/370989

Bij Zooplus.de en .nl vind ik deze variant niet, wel de orthopedische variant:

http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaap ... den/448335

Zijn in ieder geval lekker groot, en de honden liggen er ook graag op. Echt in weer en wind heb ik ze nog niet kunnen testen (ze liggen in Zweden en ik heb ze nog niet zo lang), maar anderzijds kun je voor die prijs ieder jaar een nieuwe kopen als het nodig is. :biggrin2:
Door Pluis
#3115102
Ik heb de dreambay, te koop op zooplus maar ook op andere websites in diverse kleuren.
Ideaal ding, gooi hem met mooi weer zo naar buiten en in de winter ligt ie gewoon binnen.
Je kunt hem ook heel makkelijk afnemen met een natte doek en dan is ie zo weer schoon.

Had hiervoor een fatboy via marktplaats gekocht maar vond het zo'n groot lel om elke keer mee te slepen.

http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaap ... isch/52803
Door miik
#3115115
Els&Flow schreef: Top! Ik ben donderdag avond om 19.00 op parkeerterrein abtswoudsebos om te trainen. Mag je hem zo mee nemen.
Dan ben ik er ook :)  Je bedoelt gewoon de ingang bij de KC toch ?
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3115180
Een mand willen we niet, er staan binnen al 2 manden en een bench dus een 3e hoeft echt niet. Het moet echt iets zijn wat buiten kan blijven. De kussens van Anne in Duitsland zien er goed uit en die van Daantje ook.

Niemand ervaring met die doggy bag all extreme weather??
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3115287
Zeg, kunnen we die kussens uit de link van Daantje niet met een groep doen .... Uit de regio ?

Ik heb ook wel interesse, en misschien krijgen we wel kwantum korting  ;D

*Oh erg, ik zit helemaal in het bieden en verkopen van spullen door de verhuizing .... Wil overal afdingen, wat erg  :-[*
Door inni
#3115801
Els&Flow schreef: Een mand willen we niet, er staan binnen al 2 manden en een bench dus een 3e hoeft echt niet. Het moet echt iets zijn wat buiten kan blijven. De kussens van Anne in Duitsland zien er goed uit en die van Daantje ook.

Niemand ervaring met die doggy bag all extreme weather??
Hier kwam de bovenlaag van de stof los van de rubberen onderlaag. Het kussen had dan ook nog maar 1jaar  enkel binnen gelegen met een fleece overtrek.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door