Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#3115376
Fijn dat Django het goed doet. Dat zal dan ook vast wel zo blijven.
Door El_Kato
#3115381
Manu is ooit als pupje bij Dondi gekomen. Beide waren erg gek op elkaar en trokken zich ook aan elkaar op. Dondi was niet zo van het samen slapen en ze lagen wel soms bij elkaar maar meestal ging zij al snel naar een andere mand. Ik heb het gevoel dat Manu na haar overlijden (toen was hij 5) volwassen is geworden daarnaast merkten wij ook dat hij in bepaalde situaties ook onzekereder was bv met autorijden dat hij opeens bibberend de auto in stapte en helemaal in elkaar gedoken op de achterbank zat. Manu is een onzekere hond en heeft zich waarschijnlijk heel erg opgetrokken aan Dondi, zijn rots in de branding  ;). Hij is niet zielig of verdrietig geweest na haar overlijden maar na een paar maanden merkte wij wel dat hij zich een beetje leek te vervelen. Ze speelden heel veel samen niet altijd wild maar ze waren wel veel met elkaar bezig en omdat we toch wel weer een 2de hond wilden zijn we toen op zoek naar een maatje gegaan en dat is Rana geworden  :D

Mex red zich prima alleen daar maak ik me geen zorgen over maar als Rana ooit als enige hond overblijft weet ik niet hoe het gaat zij is erg op een maatje gesteld. Maar goed we hebben er nu 3 dus ik hoop dat dat nog heel ver weg is  :)
Door flodder en dwarrel
#3115448
Dwarrel is van jongs af aan samen met Flodder geweest, zijn steun en toeverlaat
.Hij zou niet alleen thuis kunnen blijven en daar ik 's nachts werk, ben ik eind 2013 al aan t rondkijken gegaan en is Twister vorig jaar februari bij ons komen wonen
Gelukkig is Flodder er nog steeds en ik hoop dat dat nog even zo blijft ...........--
Gebruikersavatar
Door chery
#3115697
Toen mijn reu overbleef merkte ik echt aan hem dat hij iets mistte. Toen een teefje erbij genomen. Toen de reu overleed vond mijn teefje het prima, merkte totaal niks aan haar. Na dik 2,5 jaar toch een pup erbij genomen, ze vind het wel gezellig, is ook actiever, maar of het echt voor haar een must is......
Het verschilt gewoon per hond denk ik.
Door fransbulletje
#3115742
Ruby/Billy schreef: Billy ligt maar in zijn mand en is echt depri. Er wordt veel met hem gewandeld en gespeeld.
We hadden echt zoiets van we kijken het eerst een poosje aan, maar hij wordt steeds treuriger. Eten doet hij gelukkig nog wel, ook al is het met lange tanden.

Zondag gaan we dan ook op date met Billy naar een vriendinnetje, als het klikt gaat ze mee en anders zoeken we verder.
De dame in kwestie is een franse bulldog van 3 jaar.
Succes zondag en ik hoop voor Billy dat het klikt en hij een nieuw vriendinnetje krijgt. Zo sneu als je ziet hoe ze hun maatje missen.
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3115891
fransbulletje schreef: Succes zondag en ik hoop voor Billy dat het klikt en hij een nieuw vriendinnetje krijgt. Zo sneu als je ziet hoe ze hun maatje missen.

Date is door de baasjes van het teefje afgeblazen via watts app en een berichtje op facebook.  :-\
We gaan rustig door met zoeken.
Door fransbulletje
#3115893
Ach wat jammer voor Billy, hoop dat er snel een nieuwe maatje voor hem mag komen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door