Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3114376
Afbeelding
Gewoon lekker zo.
(het is en blijft een 'Anouk' nummer. Trijntje in de stijl van Stevie Wonder, daar zou n dikke kans in zitten om in elk geval de finale te halen)

Een lap tule met een 'stiekie'  om het midden en aangezien de zoontjes fan van Zorro zijn  :biggrin2:ook nog maar een cape.
Ik  ga wel kijken en dan denk ik dat zwarte shirtje en lekker Levi's  broekje er zelf wel bij. (geen smalle pijpjes  :yucky:)
Laatst gewijzigd door Neally op di 19 mei 2015, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
#3114398
Angelique schreef: Die jurk was blll, maar met dit broekpak sta je pas echt straal voor joker op zo,n podium. Ze lijkt 4x zo breed. Wat zijn dat dan voor mensen die je om je heen hebt die zeggen....joh, dat broekpak moet je doen, dat staat leuk.
Dat dus. Anouk is toch ook bij haar? Die weet toch wat kek is en wat niet?
#3114449
Ik heb niks gezien, maar open dit topic en zie het broekpak van Trijntje. Wat me opvalt is hoe traditioneel ze zich eigenlijk presenteert. Voor de oplettende buitenlander is er eigenlijk niets nieuws aan te zien. Kijk maar........ jaaaaren geleden droegen ze het al:  :P
Afbeelding
#3114511
Sher schreef: Ik heb niks gezien, maar open dit topic en zie het broekpak van Trijntje. Wat me opvalt is hoe traditioneel ze zich eigenlijk presenteert. Voor de oplettende buitenlander is er eigenlijk niets nieuws aan te zien. Kijk maar........ jaaaaren geleden droegen ze het al:  :P
Afbeelding
;D ;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door