Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sher
#3113022
Zo leuk, we hadden het oude hok van de overleden hamster van mijn zoontje met alle spulletjes aan de konijnenopvang gedoneerd, omdat ze soms ook andere diertjes opvangt. Nu staat er al een hamster bij de opvangertjes, omringd door spulletjes die wij gedoneerd hadden, voerbakje, trapje, huisje en ik denk dat hij in het hok woont. De achtergrond is vast het glas van het aquarium.  8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Sher
#3113074
Daar kan ik zo blij van worden. Nu is er een diertje blij mee. Hier stond het maar stof te verzamelen.
Gebruikersavatar
Door Sher
#3113257
Ik hoop dat ik hiermee overbreng hoe fijn het voor jezelf is om iets van je overleden huisdier te doneren. We (vooral mijn zoontje) hadden hier best wel moeite met het weghalen van het hok en al die spulletjes. Hij wou ook echt liever niet dat het verkocht werd.
Uiteindelijk hebben we het dus aan de opvang gegeven en nu zijn we zo blij. Dit is echt een stukje verwerking.
Nu nog zien of ik mezelf nog zo ver kan brengen om ook de riem en het tuig van Chispa weg te geven. Ik weet nog niet of dat gaat lukken, raar eigenlijk.  :-\
Door smulpaap
#3113448
Sher schreef: Ik hoop dat ik hiermee overbreng hoe fijn het voor jezelf is om iets van je overleden huisdier te doneren. We (vooral mijn zoontje) hadden hier best wel moeite met het weghalen van het hok en al die spulletjes. Hij wou ook echt liever niet dat het verkocht werd.
Uiteindelijk hebben we het dus aan de opvang gegeven en nu zijn we zo blij. Dit is echt een stukje verwerking.
Nu nog zien of ik mezelf nog zo ver kan brengen om ook de riem en het tuig van Chispa weg te geven. Ik weet nog niet of dat gaat lukken, raar eigenlijk.  :-\


Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt  ;)
En het is natuurlijk super dat het bij de opvang terecht is gekomen

Ik sta er geheel anders in . Ik kan er geen afstand van nemen
Als dingen passen dan worden ze bv wel gebruikt voor een andere eigen hond
Door Irish
#3113458
Nadat al de nijntjes hier overleden waren heb ik ook heeeel veel spul naar een konijnen/knaagdierenopvang gebracht, waren ze blij mee :)
Echter een vriendin van mij heeft een heel vervelende ervaring met doneren.. Haar kat was vorig jaar zeer plotseling overleden (aangereden), zij had gebeld of ze spullen kon brengen ja was prima. Komt ze vervolgens daar werd ze echt afgewimpeld met '' ja zet daar maar neer, we hebben het druk''. Nooit meer zou mijn vriendin iets aan dat asiel geven.. Kom op zeg.. Je hoeft echt niet uren uit te plannen en een gever op je knieen te bedanken, maar mijn vriendin zat nog vol emotie van haar overleden kat en had echt beetje stank voor dank gevoel...
Gebruikersavatar
Door Sher
#3113479
Irish schreef: Nadat al de nijntjes hier overleden waren heb ik ook heeeel veel spul naar een konijnen/knaagdierenopvang gebracht, waren ze blij mee :)
Echter een vriendin van mij heeft een heel vervelende ervaring met doneren.. Haar kat was vorig jaar zeer plotseling overleden (aangereden), zij had gebeld of ze spullen kon brengen ja was prima. Komt ze vervolgens daar werd ze echt afgewimpeld met '' ja zet daar maar neer, we hebben het druk''. Nooit meer zou mijn vriendin iets aan dat asiel geven.. Kom op zeg.. Je hoeft echt niet uren uit te plannen en een gever op je knieen te bedanken, maar mijn vriendin zat nog vol emotie van haar overleden kat en had echt beetje stank voor dank gevoel...
Ja ik heb natuurlijk wel geluk gehad. Sommige asielen zijn inderdaad niet zo heel sympathiek. Wat een nare ervaring voor die vriendin, terwijl het juist zo troostend kan zijn.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door